یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۱۱
IOTC
چهارشنبه / ۴ بهمن ۱۳۹۱ / ۰۱:۰۰
سرویس : نکاء
کد خبر : ۱۷۱
گزارشگر : ۲
سرویس نکاء

ورزش یکی از ارکان اصلی سلامت کارکنان پایانه های نفتی ایران است

دومین جلسه شورای ورزش شرکت پایانه های نفتی ایران در سال جاری به ریاست مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران و با حضور مدیر خدمات و پشتیبانی، اعضای هیات مدیره و مسوولین امور ورزش این شرکت در خارگ برگزار گردید.

ورزش یکی از ارکان اصلی سلامت کارکنان پایانه های نفتی ایران است

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی در این نشست با اشاره به موفقیت های امور ورزش شرکت در مسابقات مختلف، بر اهمیت ورزش به عنوان یکی از ارکان اصلی سلامت کارکنان تأکید کرد، و گفت: ارتقاء سلامت کارکنان از اهمّ برنامه های این مجموعه می باشد، و این مهم از طریق توسعه فعالیت های ورزشی میسّر خواهد بود.
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران خاطرنشان کرد: علاوه بر سلامت، ایجاد روحیه نشاط و شادابی در کارکنان، پر کردن اوقات فراغت آنان و افزایش راندمان کار از دیگر اهداف ما در برنامه های ورزشی می باشد.
رئیس شورای ورزش شرکت پایانه های نفتی ایران با اشاره به توقعات و انتظارات از امور ورزش، افزود: ورزش همگانی به صورت فراگیر می بایست توسعه یابد، و مسئولین ورزش در این راه با اهتمام ویژه، برنامه های خود را برای بهره مندی حداکثری کارکنان تدوین نمایند.
وی گفت: باید از تجهیزات و اماکن ورزشی به صورت بهینه استفاده گردد، و در این راه در حفظ و نگهداری این امکانات، بکوشیم. سیدپیروز موسوی نقش نظرسنجی و رویکرد پژوهش محور در ارتقای جایگاه ورزش و تاثیر آن در  بهره وری سازمان را برجسته توصیف کرد، و تصریح کرد: جایگاه ورزش شرکت پایانه های نفتی با تکیه بر نظرسنجی و پژوهش های علمی و دقیق باید ارتقاء یابد، تا از این رهگذر تأثیر آن در بهره وری سازمان نمایان تر گردد.
در این جلسه، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت پایانه های نفتی ایران از موفقیت های اخیر امور ورزش در سطح شرکت ملی ایران تقدیر و تشکر کردند.
در ابتدای این نشست، محمدرضا رسول خمینی مدیر خدمات و پشتیبانی شرکت، گزارشی از وضعیت امور ورزش، اقدامات انجام شده و برنامه آتی این مجموعه ارائه کرد.
بر اساس این گزارش، تیم های اعزامی شرکت پایانه های نفتی ایران به مسابقات مختلف از ابتدای سال 91 تا کنون موفقیت های چشمگیری را کسب نموده اند. کسب 6 مدال طلا در مسابقات جهانی، 3 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز در مسابقات کشوری، و همچنین 18 مدال طلا، 9 مدال نقره و 6 مدال برنز در سطح شرکت ملی نفت ایران، از جمله موفقیت های ورزشکاران شرکت پایانه های نفتی در سال جاری می باشد.
(چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید