جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۴۱
IOTC
یکشنبه / ۱ بهمن ۱۳۹۱ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۷۰
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

ایجاد اولین سفره سلامت صنعت نفت در پایانه های نفتی ایران

مدیرخدمات و پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران، از ایجاد اولین سفره سلامت صنعت نفت، در رستوران های منطقه عملیاتی خارگ خبر داد.

ایجاد اولین سفره سلامت صنعت نفت در پایانه های نفتی ایران

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، محمد رضا رسول خمینی  در گفت و گویی با خبرنگار این پایگاه گفت: پس از پژوهش و بررسی های لازم در خصوص میزان و نوع مصارف غذایی کارکنان، بر اساس ذائقه و نیازهای غذایی متفاوت، و همچنین با درنظر گرفتن نوع کار و برنامه ریزی به منظور بهینه سازی غذایی، سفره سلامت صنعت نفت در این شرکت تهیه شده است.

وی تاکید کرد: براساس نظر سنجی  انجام شده و رضایتمندی کارکنان، در این سفره با حذف کامل اقلام ناسالم از جمله سس های مایونز، و جایگزینی آنها با مواد غذایی سالم و افزایش غذاهای بخارپز، سبزیجات و میوه جات، و همچنین استفاده از عرقیجات به جای نوشیدنی های مضر، بیش از پیش به سلامت کارکنان توجه شده است.

رسول خمینی گفت: تهیه پیش غذاهای مفید با توجه به میزان  کالری، پروتئین  و ویتامین های مورد نیاز همکاران، قطعا اثرات مطلوبی در سلامت  آنان در کوتاه مدت و بلند مدت خواهد داشت.

مدیر خدمات و پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران با بیان اینکه در تهیه این سفره بیماری های خاص از جمله دیابت، چربی خون و کبد چرب مد نظر قرار گرفته است، اظهار امیدواری کرد: با اعمال این برنامه کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران همواره سالم، شاداب و پر تلاش خواهند بود، تا انشاالله سازمانی سالم، پویا و رو به موفقیت داشته باشیم.

شایان ذکر است، بر اساس ابلاغ مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، موضوع حفظ و ارتقاء سلامتی کارکنان در مسیر رضایتمندی آنان به عنوان راهبرد اساسی، این طرح ابتدا در منطقه خارگ و سپس در دیگر مناطق عملیاتی این شرکت انجام می گیرد.

(یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید