شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۰۷
IOTC
شنبه / ۲۳ اَمرداد ۱۳۹۵ / ۱۶:۳۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۶۷۹
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران :

افزایش دو برابری صادرات نفت کشور/ نوسازی پایانه‌های نفتی

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از افزایش دو برابری صادرات نفت کشور خبر داد و گفت: زیرساخت‌های توسعه صادرات فراهم شده و اسکله‌ها و مخازن نوسازی شده است.

افزایش دو برابری صادرات نفت کشور/ نوسازی پایانه‌های نفتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی ظهر شنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی شرکت پایانه‌های نفتی ایران اظهار داشت: دست اندرکاران صنعت نفت از مدت‌ها پیش از برجام مقدمات و زمینه‌های افزایش سریع تولید و صادرات نفت پس از رفع تحریم‌ها را فراهم کردند.

وی اضافه کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران با توجه به حجم عملیات یکی از برترین شرکت‌ها است که نسبت به نوسازی و آماده‌سازی اسکله و مخازن این شرکت در تمامی کشور اقدام شده است.

موسوی افزود: در راستای سیاست های کلان و راهبردی وزارت نفت و در راس آن شرکت ملی نفت ایران به‌عنوان متولی تولید و صادرات، زیرساخت‌های لازم برای افزایش تولید و همچنین بازاریابی و احیای مشتریان سابق آغاز شده که تاکنون با توجه به آمار مستند ارائه شده این مهم محقق شده است.

وی با اشاره به رفع تحریم‌ها اظهار کرد: اجرای برجام این فرصت را ایجاد کرده تا ایران بتواند از فناوری های جدید دنیا استفاده کند و سرمایه‌گذاری‌هایی خارجی را به‌صورت ویژه و انتخاب خود جذب کند.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران بیان کرد: برای این کار تدابیر لازم اندیشیده شد و مدل جدید قراردادهای نفتی تدوین شده است که می‌تواند فانوس راه باشد.

موسوی ادامه داد: باید اذعان کرد که صنعت نفت بیشترین بهره را از برجام برده است؛ یکی از شاخص‌ترین دستاورد برجام را می توان به افزایش دو برابری صادرات نفت کشور اشاره کرد.

(شنبه ۲۳ اَمرداد ۱۳۹۵) ۱۶:۳۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید