جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۳۷
IOTC
دوشنبه / ۱۸ اَمرداد ۱۳۹۵ / ۱۹:۱۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۶۶۵
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران:

اصول اقتصاد مقاومتی نقشه راه شرکت پایانه‌های نفتی است

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: اصول اقتصاد مقاومتی نقشه راه شرکت پایانه‌های نفتی است

اصول اقتصاد مقاومتی نقشه راه شرکت پایانه‌های نفتی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران،  سید پیروز موسوی  اظهار کرد: پایانه‌های نفتی ایران طی سال‌های اخیر موفق شده است که حجم فعالیت‌های توسعه‌ای و عملیاتی خود در بهسازی و نوسازی مخازن و اسکله‌های نفتی در تمامی نقاط کشور را با الهام کامل از اقتصاد مقاومتی صورت دهد که باعث رشد و شکوفایی این شرکت در امر صادرات نفتی و میعانات گازی شده است.

وی افزود: شرکت پایانه‌های نفتی ایران با حفظ استانداردهای بین‌المللی در امر صادرات نفت کشور، امور آموزشی برای دریانوردان و پرسنل و امور آزمایشگاهی، موفق شد به تعهدات خود در تامین صادرات نفت کشور در پسابرجام عمل کند که باعث رضایت‌مندی مشتریان خارجی شده است.

موسوی با اشاره به طرح‌های متعدد علمی و پژوهشی این شرکت بیان کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به منظور مطالعه و تجهیز و تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز خود با دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های داخلی در حال همکاری و تعامل دو سویه است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران ادامه داد: ساختاری به‌صورت کاملا سازمان یافته در راس مدیریت‌های شرکت برای پیگیری پیشرفت کار و انجام هماهنگی های لازم به منظور انتقال دانش به موسسات علمی کشور تعریف شده است.

وی اضافه کرد: رمز موفقیت شرکت پایانه‌های نفتی ایران در موقعیت بسیار مهم حساس و حیاتی پسابرجام، پابند بودن به اصول اقتصاد مقاومتی و همدلی و همراهی متخصصان عرصه نفت بوده است و تلاش این شرکت همواره حداکثر بهره‌مندی از توانمندی‌های داخلی بوده است و از این رهگذر به تقویت توان تخصصی کشور کمک شایانی کرده است.

(دوشنبه ۱۸ اَمرداد ۱۳۹۵) ۱۹:۱۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید