سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۳۹
IOTC
یکشنبه / ۱۷ اَمرداد ۱۳۹۵ / ۱۹:۳۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۶۶۲
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
در ٤ ماه امسال

٢٢٠ هزار مسافر توسط هواپیمایی نفت جابجا شدند

شرکت هواپیمایی نفت در چهار ماه منتهی به مردادماه امسال ٢٢٠ هزار و ٨٠١ مسافر را در مسیر شهرهای جنوبی و مناطق نفتخیز کشور جابجا کرده است.

٢٢٠ هزار مسافر توسط هواپیمایی نفت جابجا شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، نورا... رضایی کنارکی، مدیرعامل شرکت هواپیمایی نفت با اشاره به این که بیشتر این مسیرها به شهرهای جنوبی و مناطق عملیاتی نفتخیز جنوب و غرب کشور است، اظهار کرد: جابجایی مسافران در چهار ماه منتهی به مردادماه امسال نسبت به پارسال حدود ١٠ درصد افزایش یافته است.

وی در ادامه از دریافت گواهینامه تعمیرات هواپیمای فوکر خبر داد و تصریح کرد: در تلاش هستیم که با دریافت مجوز و گواهینامه تعمیرات هواپیماهای فوکر از سازمان هواپیمایی، تعمیرات هواپیماهای سبک را در داخل کشور و به دست متخصصان داخلی انجام دهیم تا مانع خروج ارز شود.

کنارکی با بیان این که تلاشهای موثری در زمینه توسعه ناوگان حمل و نقل هوایی نفت انجام شده است، اعلام کرد: ایرلاینهای بین المللی بزرگ خواهان تعامل با هواپیمایی نفت ایران با هدف فروش و ارائه خدمات پشتیبانی هستند که هم اکنون در حال مذاکره هستیم.

عضو هیئت مدیره شرکت هواپیمایی نفت، به ساختارها و چارچوبهای صنعت هوانوردی در ایران اشاره کرد و گفت: در سالهای گذشته با فعالیت مراکز آموزشی هوانوردی این صنعت به توسعه و پیشرفتهای چشمگیری دست یافته است.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی نفت با بیان این که تبادل حداکثری اطلاعات و آموزش در صنعت هوانوردی، جایگاه و اهمیت ویژه ای دارد، افزود: درنظر داریم با همکاری کشورهای دارای فناوریهای کارآمد و روزآمد در صنعت هوانوردی با انتقال دانش، خدمات ایرلاین نفت را توسعه و ارتقا دهیم.

این مقام مسئول، عمده مسیرهای پروازی هواپیمایی نفت را در بازه زمانی یادشده، تهران – اهواز، تهران – خارک، تهران – عسلویه، تهران- آغاجاری، تهران-گچساران و بالعکس برشمرد و گفت: امسال سه پرواز جدید خارجی به مقصد نجف، امارات و ارمنستان راه اندازی شده است.

وی با بیان این که فرصتهای جدید در صنعت هوانوردی و چرخه پروازی ایران امکان توسعه را فراهم می کند، یادآور شد: تحقق این هدف نیازمند ترمیم زیرساختهای عمرانی و زیربنایی اقتصادی است تا هرچه سریعتر بتوانیم به اهداف و برنامه های از پیش تعریف شده دست یابیم.

(یکشنبه ۱۷ اَمرداد ۱۳۹۵) ۱۹:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید