سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۳۴
IOTC
یکشنبه / ۱۷ اَمرداد ۱۳۹۵ / ۲۰:۰۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۶۶۱
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
در پسابرجام؛

تمام رکوردهای صادرات نفت و میعانات گازی ایران شکسته شد

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: در پسا برجام تمام رکوردهای صادرات نفت و میعانات گازی ایران شکسته شد.

تمام رکوردهای صادرات نفت و میعانات گازی ایران شکسته شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران،  سید پیروز موسوی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران را می‌توان به‌عنوان یکی از مهمترین شرکت‌های صادراتی نفت و میعانات گازی در خاورمیانه و حتی جهان دانست.

وی به بهبود وضعیت زیرساخت‌ها اشاره اشاره کرد و افزود: شرکت پایانه‌های نفتی ایران در زمینه ساخت و نوسازی زیرساخت های صادرات نفت خام و میعانات گازی در گروه های جهانی قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار داشت: در پسا برجام تمامی رکوردها در بحث صادرات نفتی و میعانات گازی توسط شرکت پایانه های نفتی ایران شکسته شده است.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر صادرات نفت ایران در پسابرجام، خاطرنشان کرد: صادرات بیش از هفت میلیون بشکه در یک روز نمونه‌ای از موفقیت‌ها در زمینه توسعه صادرات نفت ایران و دستیابی به رکوردهای جدید است.

موسوی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را نقشه راه این شرکت توصیف کرد و گفت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران برای عملیاتی کردن این سیاست‌ها در تمامی واحدهای خود اقدام و برنامه‌ریزی موثر کرده است و آثار آن در این مدت مشخص شده که شاهد آثار آن در اسکله‌ها، مخازن و تجهیزات شرکت هستیم.

(یکشنبه ۱۷ اَمرداد ۱۳۹۵) ۲۰:۰۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید