پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۵۳
IOTC
یکشنبه / ۱۰ اَمرداد ۱۳۹۵ / ۱۷:۱۶
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۶۴۹
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

قابلیت پهلودهی نفتکش های 320 هزار تنی در پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از قابلیت پهلودهی نفتکش های با ظرفیت 320 هزار تن در پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه خبر داد و افزود: هم اکنون با تلاش شبانه روزی کارکنان این پایانه، آمادگی جمهوری اسلامی برای افزایش صادرات میعانات گازی فراهم شده است.

قابلیت پهلودهی نفتکش های 320 هزار تنی در پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی در جمع مدیران این شرکت با اشاره به افزایش توانمندی های جمهوری اسلامی در حوزه ساخت داخل، یادآور شد: شرکت پایانه های نفتی ایران در زمینه ساخت ونوسازی زیرساخت های صادرات نفت خام و میعانات گازی در گروه های جهانی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه از طریق سه فروند گوی شناور (SBM) نفتکش ها تا 320 هزارتن در حال حاضر می‌توانند پهلوگیری و محموله خود را دریافت نمایند.

موسوی با بیان اینکه شرکت پایانه های نفتی ایران در زمینه فناوری میترینگ، خدمات زیادی به شرکت های زیرمجمجوعه وزارت نفت ارائه می دهد، افزود: استفاده از آخرین روش های فناوری اندازه گیری حجمی میعانات گازی با بهره گیری از سیستم های انتقال دیجیتال کامپیوتری FIELD BUS و MOD BUS این منطقه را به عنوان نمونه ی کامل استفاده از سیستم های میترینگ مطرح ساخته است.

(یکشنبه ۱۰ اَمرداد ۱۳۹۵) ۱۷:۱۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید