شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۱۱
IOTC
دوشنبه / ۱۸ دی ۱۳۹۱ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۶۳
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

افتتاح پروژه خط 48 اینچ صادراتی خارگ

خط لوله 48 اینچی خارگ، با کمک منابع داخلی و نیروهای متخصص شرکت پایانه های نفتی ایران تعویض شد و بیش از بیست میلیارد ریال صرفه جویی به همراه داشت.

افتتاح پروژه خط 48 اینچ صادراتی خارگ

به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران،  سید پیروز موسوی در مراسم افتتاحیه پروژه خط 48 اینچ صادراتی خارگ که با حضور آقای حسنوند  استاندار، معاونین و مدیران کل استان بوشهر برگزار شده بود افزود: خط 48 اینچی که تماماً با کمک منابع داخلی تعویض شد اگر قرار بود با روشهای معمول به عوامل پیمانکار واگذار شود علاوه بر تطویل زمان، هزینه ای بالغ بر بیست میلیارد ریال در بر می گرفت.

 وی با بیان اینکه این کار مهم بدون کوچکترین هزینه ای و با بهترین کیفیت و در شرایط کاملاً ایمن توسط نیروها و عوامل داخلی شرکت انجام شد تصریح کرد:شرکت پایانه های نفتی با تکیه بر منابع داخلی به ویژه نیروی انسانی متعهد و متخصص توانسته است گام های موثری در مسیر توسعه بردارد .

 موسوی ادامه داد: با تلاش همکاران و متخصصین داخلی و حمایت شرکت پایانه های نفتی ایران توانستیم کارت های الکترونیکی سیستم اندازه گیری را از طریق مهندسی معکوس بازسازی  و از خروج صدها هزاردلار ارز از کشور جلوگیری کنیم .

 وی ادامه داد: اجرای این پروژه منشا ابتکارات و نوآوری هایی شد از آن جمله با این رویکرد توجه ما به زیر ساخت های استراتژیک اعم از خطوط لوله جریانی ،مخازن ذخیره سازی و اسکله های صادراتی معطوف شد .

وی هدف از اجرای این پروژه را تسهیل توپک رانی و یکنواخت  سازی خطوط لوله خارگ عنوان کرد و توضیح داد:  در زمان جنگ با توجه به ضرورت های آن موقع و کمبود تجهیزات،  خط 52 اینچی  بمباران شده با خط 48 اینچ پیوند خورده بود که با اقدامات انجام گرفته این خطوط ترمیم شدند ودر حال حاضر در شرایط مناسب قرار دارند.

(دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۱) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید