شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۴۳
IOTC
سه شنبه / ۵ اَمرداد ۱۳۹۵ / ۰۸:۱۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۶۲۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران خبر داد:

تقویت زیرساختهای صادراتی در پسابرجام

مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران در نشست هم اندیشی امروز خود، با اشاره به نقش آفرینی کارکنان صنعت نفت در رشد و توسعه اقتصادی کشور، بر ضرورت توجه هر چه بیشتر به این سرمایه های ملی تاکید کردند.

تقویت زیرساختهای صادراتی در پسابرجام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران در نشست هم اندیشی امروز خود، با اشاره به نقش آفرینی کارکنان صنعت نفت در رشد و توسعه اقتصادی کشور، بر ضرورت توجه هر چه بیشتر به این سرمایه های ملی تاکید کردند.

علی کاردر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این نشست با اشاره به تحقق برنامه افزایش تولید نفت در پسابرجام، پیشبرد اهداف تولیدی میدانهای مشترک غرب کارون و تداوم فعالیتهای توسعه ای در میدان مشترک پارس جنوبی، این دستاوردها را نتیجه تلاش بی وقفه کارکنان غیور این شرکت دانست و گفت: همه بخشهای ستادی شرکت ملی نفت ایران در خدمت بخشهای عملیات تولید و توسعه در این شرکت قرار دارند.

 

وی با اشاره به نقش آفرینی صنعت نفت در تحقق اهداف اقتصادی کشور بویژه در دوران پسابرجام، تصریح کرد: کارکنانی که در شرایط سخت آب و هوایی مناطق عملیاتی برای صیانت از تولید نفت و گاز و برداشت هرچه بیشتر از میدانهای مشترک تلاش می کنند، در مسیر مقدس تولید، توسعه و آبادانی این نظام گام برمی دارند و حمایت از این سرمایه های ارزشمند الزامی است.

سیدپیروز موسوی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به فعالیتهای این شرکت برای فراهم کردن مقدمات افزایش صادرات نفت همزمان با ورود کشور به فضای پسابرجام اشاره کرد و گفت: بازسازی و تعمیر اسکله های صادراتی و مخازن همگام با چابکی، سرعت و امنیت در کار موجب شد این شرکت بتواند زیرساختهای افزایش صادرات نفت را به خوبی آماده کند.

    (سه شنبه ۵ اَمرداد ۱۳۹۵) ۰۸:۱۹
    ایمیل را وارد کنید
    تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
    نظر خود را وارد کنید