یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۳۵
IOTC
یکشنبه / ۱۸ فروردین ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عسلویه
کد خبر : ۱۶
گزارشگر : ۲
سرویس عسلویه

ارائه خدمات فنی و مهندسی کارشناسان پایانه های نفتی ایران به پارس جنوبی

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از ارائه خدمات فنی و مهندسی در زمنیه مخازن از سوی کارشناسان این شرکت در بخش مخازن فازهای 15 و 16 پارس جنوبی خبر داد.

ارائه خدمات فنی و مهندسی کارشناسان پایانه های نفتی ایران به پارس جنوبی

به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی امروز (18 فروردین) در نشست با مدیران این شرکت با اشاره به توانمندی فنی و علمی کارکنان پایانه های نفتی ایران در حوزه های مختلف، تصریح کرد: اعزام گروه متشکل از کارشناسان خبره بازرسی فنی به فازهای 15 و 16 پارس جنوبی، نشان از آمادگی چشمگیر شرکت پایانه های نفتی ایران برای حضور در جبهه های مهم کار و تلاش در راستای توسعه صنعت نفت و ارتقا و سربلندی نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: این دستاورد مهم، آمادگی ما را برای خلق حماسه های بزرگ اقتصادی در زمنیه کمک به تداوم تولید و تکمیل و ارتقای زنجیره ارزش نفت و گاز کشور افزایش می دهد.

موسوی همچنین با اشاره به دستاوردهای مهم شرکت پایانه های نفتی ایران، از بومی سازی و ساخت حدود ١٧٠ قطعه کالا، تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز فعالیت های عملیاتی در زمینه صادرات نفت در این شرکت خبر داد و افزود: این دستاورد که گوشه ای توانمندی جوانان ایران اسلامی را نشان می دهد به رغم تمامی تنگناها و فشارهای بین المللی قدرت های جهانی حاصل شده است.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: ساخت قطعات مورد نیاز عملیات پایانه های نفتی، شیرهای چهار راهه، لوله ارتجاعی کشتی به کشتی، دستگاه هیدرو دوزر و تدوین دانش و طراحی پایه و تفصیلی ساخت دستگاه صحت سنج سیار سیستم های اندازه گیری بخشی از این دستاوردهاست.

موسوی یادآور شد: در نتیجه تلاش و همت تمام کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران، طراحی و ساخت واحد پاکسازی و فرآورش لجن حوضچه های نفتگیر جزیره خارگ، طراحی، ساخت و نصب بازوهای بارگیری و کارت های الکترونیک سامانه های میترینگ نفت در سال گذشته انجام شده است.

 

(یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید