چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۵۸
IOTC
دوشنبه / ۱۴ تیر ۱۳۹۵ / ۰۹:۴۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۵۸۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر برگزار شد:

برگزاری جشن کرامت با حضور نیازمندان جزیره خارگ در پایانه های نفتی ایران

همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر جشن کرامت ویژه خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) به میزبانی شرکت پایانه های نفتی ایران، با حضور مدیرعامل، مدیران این شرکت و برخی مسئولان بخش خارگ برگزار شد.

برگزاری جشن کرامت با حضور نیازمندان جزیره خارگ در پایانه های نفتی ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز رییس پایانه نفتی خارگ در این مراسم گفت: کرامت انسان ها و مهربانی نسبت به هم و همدلی با یکدیگر، سبب تعمیق باورها و ارزش های انسانی می شود و انسان را به سوی کمال سوق می دهد.

وی با اشاره به برگزاری جشن کرامت تصریح کرد: این جشن بهانه و انگیزه بسیار خوبی برای تقویت و نزدیکی دلها در ماه میهمانی خداوند است؛ پرودگار سبحان در سراسر قرآن کریم ما را به خدمت به مردم توصیه و تاکید کرده است.

اسدروز با تشکر و تقدیر از روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران برای برگزاری این جشن بزرگ تصریح کرد: این جشن که به مدت چهار سال در ماه مبارک رمضان برگزار می شود، برای شرکت پایانه های نفتی ایران فرصتی ارزشمند برای خدمت به انسان های نیازمند در جزیره خارگ فراهم کرده است.

احمد باقری مقدم، مدیرعملیات عمومی خارگ نیز در این مراسم گفت: تکریم نیازمندان و کرامت شهروندان جزیره خارگ، همواره مورد تاکید مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران بوده است و این مراسم در این راستا برگزار شده است.

وی خدمات رسانی به جزیره خارگ را از مهمترین اولویت های شرکت پایانه های نفتی ایران در راستای مسئولیت های اجتماعی این شرکت خواند و افزود: شرکت پایانه های نفتی ایران علاوه بر وظیفه مهم و استراتژیک خود در زمینه صادرات نفت خام، میعانات گازی و انجام خدمات دریایی، به ایجاد بسترهای لازم برای انجام مسئولیت های اجتماعی تلاش می کند.

باقری مقدم تصریح کرد: شرکت پایانه های نفتی ایران به خدمات رسانی به مردم ساکن حوزه های پیرامونی خود غافل نیست و در همین زمینه خدمات مسافری و حمل و نقل، تامین آب شرب، خدمات فرهنگی و هنری و ورزشی، دوره های آموزشی وانجام خدمات شهری برای اهالی بومی در چارچوب برنامه های مصوب انجام می دهد.

در این مراسم به 55 خانوار نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) جزیره خارگ یک بسته کالای رمضان شامل 16 قلم مواد غذایی اهدا شد.

(دوشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۵) ۰۹:۴۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید