سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۱۰
IOTC
دوشنبه / ۱۴ تیر ۱۳۹۵ / ۱۴:۵۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۵۸۵
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

فراخوان شرکت پایانه های نفتی ایران برای انجام پروژه های پژوهشی

رییس اداره پژوهش و توسعه شرکت پایانه های نفتی ایران از فراخوان این شرکت برای انجام پروژه های پژوهشی خبر داد و افزود: به منظور جذب مجری، پیشنهاد انجام پروژه (RFP) با عنوان "تعیین وضعیت و ممیزی خوردگی بر مبنای هزینه و تربیت ارزیابان انجام ممیزی در شرکت پایانه های نفتی ایران" فراخوان شده است.

فراخوان شرکت پایانه های نفتی ایران برای انجام پروژه های پژوهشی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مهدی حسنی گفت: اداره پژوهش و توسعه شرکت پایانه های نفتی ایران، به عنوان بازوی تحقیقاتی و پژوهشی، مسئولیت بررسی و شناخت نیازهای تحقیقاتی صنعت نفت و راهبری پروژه های مورد نظر را در حوزه وظایف خود عهده دار است.

وی ادامه داد: این اداره، بر اساس نیاز شرکت و ضمن تعامل با مدیریت های ذی ربط، نسبت به شناسایی نیازهای موجود، اولویت‌بندی آن ها، شناسایی مجریان توانمند، اخذ پیشنهادات از مراکز علمی–  تحقیقاتی و در نهایت عقد قراردادهای مورد نظر پس از طی روال قانونی اقدام می کند.

حسنی گفت: در همین راستا فرم درخواست پیشنهاد پروژه (RFP) با عنوان "تعیین وضعیت و ممیزی خوردگی بر مبنای هزینه و تربیت ارزیابان انجام ممیزی در شرکت پایانه های نفتی ایران" ارایه شده است؛ این فراخوان در سایت اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران  بارگذاری شده تا شرایط اخذ پیشنهادها از مراکز علمی–  تحقیقاتی  و عقد قراردادهای مورد نظر در این زمینه فراهم شود.

وی افزود: دانشگاه ها و مراکز توانمند در این حوزه می توانند  پس از مطالعه و بررسی فرم مذکور، در صورت تمایل پیشنهاد فنی- مالی خود را در فرمت مورد تایید این شرکت، قابل دریافت از آدرس http://research.nioc-iotc.com/pages/bookform.aspx حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 28 تیرماه امسال، جهت بررسی و اتخاذ تصمیم های بعدی ارسال کنند.

رییس اداره پژوهش و توسعه شرکت پایانه های نفتی ایران، تصریح کرد: دریافت پیشنهاد فنی-  مالی از آن مجموعه به منزله تایید نبوده و هیچ گونه حقی را برای آن مرکز ایجاد نخواهد نمود و این شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال پذیرش پروپوزال های دریافتی ندارد.

حسنی اظهار امیدواری کرد: با افزایش همکاری های فی مابین گامی موثر در جهت توسعه صنعت نفت کشور و انجام پروژه های تحقیقاتی کاربردی برداشته شود.


(دوشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۵) ۱۴:۵۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید