شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۳۰
IOTC
شنبه / ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ / ۰۸:۴۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۵۵۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
به مقصد شرق آسیا

نخستین محموله میعانات گازی فاز ١٩ بارگیری شد

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: برای نخستین بار، ۳۰۰ هزار بشکه میعانات فاز ۱۹ پارس جنوبی به شرق آسیا بارگیری و صادر شد.

نخستین محموله میعانات گازی فاز ١٩ بارگیری شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی اظهار کرد: امروز برای نخستین بار شاهد صادرات محموله میعانات گازی از فاز ۱۹ پارس جنوبی بودیم که این محموله به کشور کره‌جنوبی صادر شد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته و ضمن انجام هماهنگی با مدیریت‌های امور بین‌الملل، نظارت بر تولید نفت و گاز، اداره کل نظارت بر صادرات و مبادلات مواد نفتی، شرکت نفت و گاز پارس و مجتمع گازی پارس جنوبی، نخستین محموله میعانات گاز تولید فاز ١٩ امروز  از SPM3  فاز 12 به مقصد شرق آسیا بارگیری شد.

موسوی اضافه کرد: نخستین محموله میعانات گاز تولید فاز ١٩ به ظرفیت ٣٠٠ هزار بشکه امروز به همت کارکنان شرکت پایانه های ایران در منطقه عسلویه به مقصد کره جنوبی بارگیری شد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تاکید کرد: این شرکت در راستای انجام ماموریت‌های بالا دستی وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران و هدف پشتیبانی از تولد ظرفیت توان فنی و عملیاتی خود را افزایش داده است

به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران ، میعانات گازی از محصولات تولیدی با ارزش تجاری بالا و از مشتقات منابع گاز است که پس از ورود گاز به پالایشگاه خشکی از طریق واحدهای مربوط به جداسازی و تثبیت در مخازن محل نگهداری کاندنسیت ذخیره و از طریق پایانه های بارگیری(spm) صادر می شود

 

 

(شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵) ۰۸:۴۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید