دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۰۴
IOTC
سه شنبه / ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۴:۳۶
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۵۳۳
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران:

ظرفیت عملیاتی برای افزایش تولید و صادرات نفت خام فراهم است

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: ظرفیت عملیاتی برای افزایش تولید و صادرات نفت خام فراهم است.

ظرفیت عملیاتی برای افزایش تولید و صادرات نفت خام فراهم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی ظهر سه‌شنبه در حاشیه نشست کمیته فنی این شرکت در جزیره خارگ اظهار کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران همزمان با برنامه وزارت نفت برای افزایش ظرفیت تولید و صادرات نفت خام، ظرفیت عملیاتی لازم برای صادرات نفت به میزان سقف تعیین شده در پایانه‌های نفتی وجود دارد.

وی یادآورشد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به عنوان آخرین حلقه از زنجیره صادرات نفت خام فعالیت می‌کند و برای حفظ و توسعه صادرات، مشتری مداری و متنوع سازی سبد صادراتی را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران سپس به تشریح فعالیت‌های انجام شده در بخش توسعه فناوری و پژوهش در شرکت پایانه‌های نفتی ایران پرداخت و بیان کرد: طرح های تعمیراتی و فنی این شرکت به‌صورت کامل پژوهش محور شده است.

وی افزود: در زمینه توسعه فناوری‌های پژوهش محور در شرکت پایانه‌های نفتی ایران مطالعات فراوانی صورت گرفته است و کارمندان این شرکت در حال بومی‌سازی اکثر خدمات مورد نیاز این شرکت در صنعت نفت کشور هستند.

موسوی اضافه کرد: با توجه به اصل مهم صرفه‌جویی و جلوگیری از هدرروی منابع مالی، با مشارکت تمام کارکنان و اجرای مدیریت علمی، فنی و عملیاتی و تشکیل کمیته های متعدد، صرفه جویی بالایی در صرف منابع مالی شرکت محقق شده است که این حرکت مهم بر مبنای اقتصاد مقاومتی است.

 

 

(سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵) ۱۴:۳۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید