دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۳۶
IOTC
سه شنبه / ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۳:۳۳
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۵۳۱
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

عزم شرکت پایانه های نفتی برای پشتیبانی از افزایش تولید و صادرات نفت در مسیر اقتصاد مقاومتی

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از عزم این شرکت برای پشتیبانی از افزایش تولید و صادرات نفت خام کشور در چارچوب شاخص های اقتصاد مقاومتی خبر داد.

عزم شرکت پایانه های نفتی برای پشتیبانی از افزایش تولید و صادرات نفت در مسیر اقتصاد مقاومتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی در نشست کمیته فنی این شرکت تصریح کرد: شرکت پایانه های نفتی ایران در چارچوب شاخص های اقتصاد مقاومتی، تمام توان خود را برای تحقق ماموریت های ابلاغی وزارت نفت به منظور  پشتیبانی از افزایش تولید و صادرات نفت خام عزم کرده است.

وی یادآور شد: کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران در راستای انجام این ماموریت های کلان، پروژه‌های متعدد نوسازی، بهسازی و تعمیرات اساسی تأسیسات و زیرساخت‌های موجود اسکله‌ها، بازوهای بارگیری و گوی‌های شناور و ارتقای ناوگان عملیاتی را در دو سال اخیر با موفقیت انجام دادند به طوری که رکورد صادرات 7.1 میلیون بشکه ای در روز، در سال گذشته ثبت شد.

موسوی با اشاره به کارکنان تلاشگر پایانه های نفتی ایران در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: با سخت کوشی کارکنان و تلاشگران این شرکت معظم، توسعه زیرساخت های صادراتی نفت خام، میعانات گازی و سوآپ نفت و فرآورده های نفتی در پایانه های نفتی خارگ، عسلویه و نکاء، طی دو سال اخیر انجام شد و ما امروز با یک افق روشن به آینده نوید بخش صنعت نفت در این حوزه عملیاتی خوش بینیم.


(سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵) ۱۳:۳۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید