یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۴۳
IOTC
دوشنبه / ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۴:۰۴
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۵۲۹
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
رئیس آموزش شرکت پایانه‌های نفتی ایران خبر داد

اخذ مجوز برگزاری ۱۴ دوره تخصصی دریایی در شرکت پایانه های نفتی ایران

رئیس آموزش شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: برای نخستین بار در کشور موفق به اخذ مجوز برگزاری ۱۴ دوره تخصصی دریایی در جزیره خارگ شدیم.

اخذ مجوز برگزاری ۱۴ دوره تخصصی دریایی در شرکت پایانه های نفتی ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، علی احد پور با اشاره به اخذ مجوز برگزاری ۱۴ دوره تخصصی دریایی، اظهار کرد: برای اولین بار در کشور یک شرکت این تعداد مجوز برگزاری دوره‌های تخصصی دریایی از سازمان بنادر و دریانوردی اخذ کرده است.

وی افزود: برگزاری این دوره‌ها علاوه بر افزایش دانش شغلی و تخصصی کارکنان حوزه دریایی، بهره‌وری و اثربخشی بیشتر در انجام وظایف ایجاد کرد و انطباق بیشتر با استانداردهای آموزشی، گواهینامه‌ای دریانوردان شرکت پایانه‌های نفتی ایران در برابر سازمان‌های متولی و نظارتی مرتبط را به همراه داشت.

احدپور یادآور شد: اخذ مجوز برگزاری دوره‌های تخصصی دریایی در خارگ که با پیگیری‌های عملیات و آموزش با سازمان بنادر و دریانوردی صورت گرفت، علاوه بر صرفه‌جویی‌ها و مزایای مستقیم و بسیار، باعث شناسایی و پررنگ شدن اعتبار شرکت پایانه‌ها به عنوان دارنده یکی از بزرگترین واحدهای عملیاتی، دریایی و آموزشی است.

رئیس آموزش شرکت پایانه‌های نفتی ایران درباره اثربخشی دوره‌های دریایی برگزار شده برای کارکنان شرکت پایانه‌های نفتی ایران خاطرنشان کرد: تجربه بالا و آموزش‌های دوره‌ای در زمینه خدمات دریایی و فعالیت‌های تخصصی، سبب شده تا از کارکنان شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌عنوان یک برند بین‌المللی در صنعت دریایی جهان یاد شود.

 

(دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵) ۱۴:۰۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید