پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۴۷
IOTC
یکشنبه / ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۲:۴۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۵۰۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران:

اجرای تمام برنامه‌های پایانه‌های نفتی با رعایت مسائل زیست‌محیطی

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: تمام برنامه‌های پایانه‌های نفتی ایران با رعایت مسائل زیست‌محیطی اجرا می‌شود.

اجرای تمام برنامه‌های پایانه‌های نفتی با رعایت مسائل زیست‌محیطی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران،سید پیروز موسوی در ارتباط با رعایت مسائل زیست‌محیطی در شرکت پایانه‌های نفتی ایران اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های ما رعایت مسائل زیست‌محیطی است و این موضوع در همه برنامه‌ها و پروژه‌ها مد نظر قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه شرکت پایانه‌های نفتی ایران در زمینه رعایت ملاحظات زیست‌محیطی از شرکت‌های پیشرو صنعت نفت محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران از فهرست صنایع آلاینده خارج شده است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران اضافه کرد: تعامل بسیار خوبی بین این شرکت و سازمان حفاظت محیط زیست وجود دارد و بر اساس دستورالعملی که به مدیریت‌های شرکت پایانه‌های نفتی ایران ابلاغ کرده‌ایم، همه پروژه‌ها با تائید سازمان حفاظت محیط زیست اجرا می‌شود.

وی از راه‌اندازی و توسعه امکانات و تجهیزات مقابله با آلودگی‌ها در شرکت پایانه‌های نفتی خبر داد و بیان کرد: مقابله با آلودگی‌های نفتی به‌صورت ویژه در دستور کار است و اندازه‌گیری و کنترل به صورت دائمی انجام می‌شود.

موسوی همچنین از طراحی و ساخت فیلتر شنی به منظور تخلیه پساب آزمایش سلامت مخازن خبر داد و افزود: این سیستم در بهبود وضعیت سلامت آب کانال‌های خروجی نقش بسیار مهمی دارد و آلاینده‌ها را از آب جدا می‌کند.

 

 

(یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵) ۱۲:۴۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید