چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۰۹
IOTC
جمعه / ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۱:۳۶
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۵۰۲
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
برای نخستین بار؛

پرواز جت مسافربری در مسیر خارگ - بوشهر و اهواز برقرار می‌شود

مدیر عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: پرواز جت مسافربری برای نخستین بار در مسیر خارگ - بوشهر برقرار می‌شود.

پرواز جت مسافربری در مسیر خارگ - بوشهر و اهواز برقرار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، احمد باقری‌مقدم اظهار داشت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران گام‌های بسیار مهمی را در راستای حل مشکلات و تامین نیازهای مردم در جزیره خارگ برداشته است و طرح‌های مهمی نیز در این زمینه دارد.

وی ادامه داد: برای اولین بار در تاریخ صنعت نفت  از یکشنبه ۱۶ خردادماه ۹۵جابجایی کارکنان شرکت‌های نفتی و ارگان‌های دولتی مستقر در جزیره و مردم بومی جزیره خارگ را در مسیر بوشهر با پرواز جت ماهان عملیاتی می‌کند.

مدیر عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: این شرکت با توجه به مشکلات جوی همه پروازهای خود در روزهای شنبه، یکشنبه و چهارشنبه در مسیر اهواز را نیز از فوکر ۵۰ به جت ماهان تغییر داده است.

وی بیان کرد: با توجه به افزایش صندلی پروازی در مسیرهای فوق این امر علاوه بر رضایت کارکنان و خانواده آنها رضایت‌مندی همه مسافرین غیرشرکتی که از پروازهای صنعت نفت استفاده می‌کنند را نیز در پی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین مشکلات مردم در جزیره خارگ مربوط به مشکل برق بود که همکاری بسیار خوبی در این زمینه از سوی شرکت پایانه‌های نفتی برای رفع مشکل برق مردم صورت گرفته است.

(جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵) ۱۱:۳۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید