دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۴۷
IOTC
چهارشنبه / ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۲:۱۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۴۹۹
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیر عملیات عمومی پایانه‌های نفتی ایران:

مشکلات برق خارگ رفع می‌شود/ تخصیص زمین برای توسعه نیروگاه جزیره

مدیر عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به تخصیص زمین برای توسعه نیروگاه جزیره خارگ گفت: مشکلات برق خارگ رفع می‌شود.

مشکلات برق خارگ رفع می‌شود/ تخصیص زمین برای توسعه نیروگاه جزیره

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، احمد باقری مقدم اظهار داشت: همزمان با سفر فرماندار بوشهر به خارگ و به دستور مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران، زمینی در مجاورت نیروگاه برق و پمپ بنزین برای توسعه نیروگاه برق خارگ به برق منطقه‌ای فارس تحویل شد.

وی افزود: این زمین قبلا برای اجرای پروژه تصفیه فاضلاب شرکت پایانه‌ها برنامه‌ریزی و مصوب شده بود که با توجه به مشکلات سال گذشته برق منطقه شهری با مساعدت شرکت پایانه به توسعه نیروگاه اختصاص یافت.

مدیر عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: شرکت پایانه‌های نفتی در آبان ماه ۹۲ نیز با کمک به انتقال و ایجاد فوندانسیون و... هزینه حدود سه میلیارد ریال در استقرار توربین ۲۵ مگاواتی در مجاورت نیروگاه خارگ برق منطقه ای فارس را برای رفاه اهالی خارگ مساعدت کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مدیران برق سریعا نسبت به استقرار و نصب توربین‌های جدید اقدام کنند و قبل از رسیدن گرماهای طاقت فرسا مشکلات مردم حل شود تا شاهد تکرار روزهای سخت تابستان سال گذشته نباشیم.

(چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵) ۱۲:۱۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید