جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۳۱
IOTC
شنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۴:۲۴
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۴۴۱
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
بمناسبت روز پاسدار انجام شد

دیدار مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت مناسبت ولادت با سعادت سرور و سالار شهیدان ، حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار با فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر دیدار و گفتگو کرد.

دیدار مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، بمناسبت میلاد باسعادت حضرت امام حسین (ع) مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران بهمراه برخی از مدیران این شرکت به مناسبت روز پاسدار با فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر دیدار کردند.

سید پیروز موسوی  در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و  روز پاسدار ، جایگاه سپاه و پاسداران در حفظ ارزش ها و آرمان های نظام و انقلاب اسلامی پر اهمیت خواند.

وی  افزود: پاسداران همواره نقش موثری در تبدیل بحران ها به فرصت ها را در جامعه داشته و دارند و لازمه این مهم حفظ وحدت و همدلی می باشد.

موسوی نقش سپاه در امنیت جامعه را بسیار با اهمیت خواند و افزود: سپاه پاسداران نماد ولایت‌مداری در حراست و صیانت از کشور و آرمانهای انقلاب اسلامی است.

در ادامه این دیدار سردار جمیری فرمانده سپاه امام صادق (ع) اظهار داشت شرکت پایانه های نفتی ایران در راستای اقتصاد مقاومتی به خوبی عمل کرده است .

وی در ادامه افزود نقش صنعت نفت در استان بوشهر به ویژه در جزیره خارگ بسیار حساس و کلیدی است و در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی و بخصوص در دوران دفاع مقدس رشادت های صنعتگران نفت تاریخ ساز بوده است .   

  


جمیری 1 6
جمیری 1 5
جمیری 1 4
جمیری 1 3
جمیری 1 2
جمیری 1 1

(شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵) ۱۴:۲۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید