یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۳۵
IOTC
یکشنبه / ۱۸ فروردین ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۴
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

قلعه بانی: حمایت از توان ساخت داخل اساس سیاست گذاری صنعت نفت کشور است

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پیامی به مناسبت افتتاح نخستین نمایشگاه دستاوردهای شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: بسترسازی تقویت و حمایت از توان داخلی، اساس سیاست گذاری صنعت نفت کشور می باشد.

قلعه بانی: حمایت از توان ساخت داخل اساس سیاست گذاری صنعت نفت کشور است

به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران، نخستین نمایشگاه دستاوردهای شرکت پایانه های نفتی ایران امروز (٢٨ اسفند) با قرائت پیام معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گشایش یافت.

متن پیام قلعه بانی که از سوی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران قرائت شد به شرح زیر است:

صنعت نفت کشور سال تولید ملی، حمایت ا ز کار و سرمایه ایرانی را در حالی به پایان می برد که به رغم شرایط سخت و پیچیده ای که استکتبار جهانی پیش روی نظام جمهوری اسلامی قرار داده است اما شاهد ایجاد فرصت های مناسب متعدد برای ظهور توانمندی صنایع داخلی در حوزه های مختلف بالا دستی و پایین دستی و رشد علمی و تعالی سازمانی بوده ایم.

این موفقیت چشمگیر در شرکت پایانه های نفتی ایران با تمرکز بر بازآفرینی نظام مدیریتی اثر بخش وبا تلیه بر دانش و سرمایه فکری سبب کسب دستاوردهای بسیار مهمی در حوزه ساخت داخل  و بومی سازی کالاها و تجهیزات با هدف قطع وابستگی از بیگانگان و تحقق خودکفایی کامل شد و این عملکرد برجسته ای است که بطور قطع افتخاری دیگر به افتخارات نظام و ملت سرافراز ایران اسلامی می افزاید.

این شرکت به عنوان آخرین زنجیره ارزشمند تولید نفت خام، مواد نفتی و میعانات گازی در سال های اخیر در سایه تلاش و زحمات بی وقفه و شبانه روزی کارکنان خدوم و سختکوش، با برنامه ریزی های جدید و اصولی و بهره گیری از اندوخته های علمی و تجربه و دانش تلاشگران آن مجموعه به خوبی توانست در راستای دستیابی به آرمان های نظام اهداف و اولویت های صنعت نفت در حوزه حمایت ازساخت داخل و خوداتکایی گام های موثر بردارد و حضور اثر گذار خود را در شریان های اقتصادی کشور مطرح نموده و نقش بی بدیل خود را در فرآیند تولید نفت و گاز ایفا نماید.

همانگونه که بسترسازی تقویت و حمایت از توان داخلی، اساس سیاست گذاری صنعت نفت کشور می باشد کارکنان  صنعت نفت در پایانه های نفتی ایران در شرایطی که شاهد تشدید تحریم های بین المللی از سوی استکبار جهانی می باشیم اما با حفظ روحیه خودباوری ضمن تدوین ارزش های محوری،  طراحی آینده آرمانی و توسعه ظرفیت های مدیریتی، با شناسایی و حمایت تولید کنندگان توانمند داخلی و بومی سازی حدود ١٧٠ قلم کالا و تجهیزات سنگین، نیمه سنگین و سبک به صنعت نفت کشور در عرصه رقابت جهانی اعتبار بخشیدند وبا بهره مندی از استعداد جوانان دلسوز و متعهد ایران اسلامی شعار «ما میتوانیم» را به طور کامل محقق نمودند.

اطمینان دارد به فضل الهی شرکت پایانه های نفتی ایران با همت جهادی و با تکیه بر توان علمی و دانش تجربی، ضمن تحقق ماموریت ها و رسالت های مهم خود، آینده ای درخشان را برای صنعت نفت کشور رقم خواهد زد.

برخود لازم می دانم؛ در آستانه فرارسیدن سالروز ملی شدن صنعت نفت و آغاز سال نو این موفقیت بزرگ را به خانواده عظیم صنعت نفت کشور تبریک گفته، آینده ای بهتر و فردایی روشن تر و سرشار از اقتدار، عزت و سربلندی برای نظام جمهوری اسلامی و ملت سرفراز ایران و صنعت نفت کشور از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

احمد قلعه بانی

 معاون وزیرو مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران

(یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید