دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۲۲
IOTC
پنج شنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۳:۳۳
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۳۹۵
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی آغاز به کار کرد

بیست ویکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی دقایقی پیش و با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، آغاز به کار کرد.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی آغاز به کار کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، صبح امروز (پنجشنبه، ١٦ اردیبهشت ماه) با حضور رکن الدین جوادی، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور بیش از ١٩٠٠ شرکت آغاز به کار کرد.

حضور فعالان نفت و گاز از حدود ٤٠ کشور و شرکتهای بزرگی مانند لوک اویل و گازپروم روسیه در نمایشگاهی که با شعار «جذب سرمایه و انتقال فناوری» برگزار می شود، حاکی از درک ضرورت انتقال فناوری به ایران به عنوان شرط توسعه همکاریها با ایران از سوی کشورها و شرکتهای فعال در صنعت جهان است. 

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به همراه غلامرضا منوچهری، معاون مدیرعامل در امور توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ومرضیه شاهدایی، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی از نمایشگاه بازدید کردند.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از صبح امروز ( ١٦ اردیبهشت ماه) در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز به کار می کند و عصر روز یکشنبه ( ١٩ اردیبهشت ماه) به کار خود پایان می دهد.

(پنج شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵) ۱۳:۳۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید