سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۲۷
IOTC
شنبه / ۶ آبان ۱۳۹۱ / ۰۱:۰۰
سرویس : ماهشهر
کد خبر : ۱۳۷
گزارشگر : ۲
سرویس ماهشهر

پروژه صدور کارت هوشمند الکترونیکی جزیره خارگ

پروژه صدور کارت هوشمند الکترونیکی جزیره خارگ ، با حضور مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران و اعضاء هیأت مدیره افتتاح شد .

پروژه صدور کارت هوشمند الکترونیکی جزیره خارگ

به گزارش روابط عمومی مدیریت عملیات عمومی خارگ، این مراسم روزشنبه  6 آبان  درواحد صدور کارت این اداره آغاز شد.

 هاشم حقیقی مدیر عملیات عمومی خارگ، با بیان اینکه پروژه صدور کارت هوشمند الکترونیکی جزیره خارگ با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد ریال کلید خورده است گفت:  تا کنون بیش از 2000 فرم که شامل  اطلاعات فردی کارکنان شرکت اعم از رسمی ، پیمانی و قرارداد مستقیم می شود در این سیستم تغذیه شده و آماده صدور کارت است .

وی تصریح کرد:  در حال حاضر  حدود ده هزار نفر اهالی  بومی  خارگ و  ده هزار نفر کارکنان صنعت نفت در  خارگ مشغول به کار هستند که  برنامه ریزی شده است  تا پایان سال 1391 برای همه  این افراد  کارت الکترونیکی صادر شود.

پس از آن رئیس حراست توضیحاتی در خصوص مکانیزم و مراحل صدور کارت هوشمند الکترونیکی و طراحی لایه های امنیتی پیرامون آن ارائه کرد .

در ادامه  مجید ستایشی  ریس روابط عمومی عملیات عمومی خارگ  تصریح کرد:  به منظور اجرای مصوبات استانی  در  خصوص صدور کارت الکترونیکی در خارگ, کارگروه فنی و تخصصی متشکل از خبرگان و نمایندکان اداره اطلاعات ، بخشداری و مدیریت عملیات عمومی خارگ جهت برنامه ریزی ، طراحی و اجرای این پروژه تشکیل شد.

 وی خاطر نشان کرد: برای اجرای این مصوبه شرکت پایانه های نفتی ایران, شرکت  نفت فلات قاره  با همکاری  ادارات فناوری, حراست, روابط عمومی عملیات عمومی, شرکت مخابرات و ... همکاری داشته اند تا این پروژه اجرا شود.

(شنبه ۶ آبان ۱۳۹۱) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید