چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۵۰
IOTC
چهارشنبه / ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۹:۱۳
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۳۶۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

مرکز آموزش دریانوردی شرکت پایانه های نفتی ایران برتر شد

سرپرست اداره آموزش شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: مرکزآموزش دریانوردی شرکت پایانه های نفتی ایران در بین 16 مرکز آموزش دریانوردی برتر شد.

مرکز آموزش دریانوردی شرکت پایانه های نفتی ایران برتر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، علی احدپور با اعلام این خبر افزود: مرکزآموزش دریانوردی پایانه های نفتی ایران به دلیل ارتقای کیفی برگزاری دوره و فضاهای موجود آموزشی،  13 مجوز آموزش درمدت 4 سال از سازمان بنادر و دریانوردی کشور دریافت کرده است.

وی توضیح داد:  با توجه به ارزیابی عملکرد مرکز آموزش دریایی شرکت پایانه های نفتی ایران، پروانه صدور فعالیت آموزش شرکت پایانه های نفتی ایران صادرشده است که این پروانه برای یک دوره  فعالیت 5 ساله، اعتبار دارد.

احدپور تصریح کرد: به موجب این پروانه، شرکت پایانه های نفتی ایران یک مرکز معتبر است که  توانایی برگزاری تمامی دوره های جانبی را دارد و از شایستگی  آموزش زیر سه هزار نفر در چارچوب مقررات و ضوابط دریانوردی برخوردار است.

احدور یادآور شد: تمام مراکز آموزش دریانوردی بعد از اخذ مجوز فعالیت از سازمان بنادر و دریانوردی زیر نظر اداره امتحانات و گواهینامه های دریانوردی  این سازمان مجوزهای لازم برای برگزاری دوره های دریایی را اخذ می کنند و در چارچوب ضوابط سازمان جهانی دریانوردی ”IMO”  و سازمان بنادر و دریانوردی  اقدام می کنند.

(چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵) ۱۹:۱۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید