سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۴۷
IOTC
شنبه / ۶ آبان ۱۳۹۱ / ۰۱:۰۰
سرویس : ماهشهر
کد خبر : ۱۳۶
گزارشگر : ۲
سرویس ماهشهر

گامی نو در راستای خدمت رسانی بیشتر در خارگ

راه اندازی پروژه صدور کارت تردد الکترنیکی هوشمند می تواند تصویر جدیدی از شرکت پایانه های نفتی ایران در سطح کشور بعنوان نهادی خدمتگذار و هدفمند ارائه دهد .

گامی نو در راستای خدمت رسانی بیشتر در خارگ

به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران به نقل از مدیریت عملیات عمومی خارگ,  سید پیروز موسوی مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران در مراسم پروژه صدور کارت هوشمند الکترونیکی جزیره خارگ با اعلام این مطلب افزود: این طرح بعنوان اتفاقی بزرگ در خصوص ایمن سازی سازمان ، سامان دهی خدمات ارائه شده از جانب شرکت به عموم مردم و روزی به یاد ماندنی در تاریخ جزیره خارگ است.

موسوی تاکید کرد:  شرکت پایانه های نفتی ایران بعنوان یکی از ارکان اصلی صنعت نفت کشور باید علاوه بر حفظ و صیانت از این صنعت عظیم ، به نظام جمهوری اسلامی و اهداف آن نیز خدمت کند که به لطف خدا امروز این امر تحقق یافته است .

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران, ضمن تشکر و قدر دانی از عموم عوامل کوشا و دخیل در راه اندازی پروژه  صدور کارت هوشمند گفت:  راه اندازی این پروژه می تواند تصویر جدیدی از شرکت پایانه های نفتی ایران در سطح کشور بعنوان نهادی خدمتگذار و هدفمند ارائه دهد . "

وی تصریح کرد:  از این به بعد مردم عزیز این جزیره مقاوم شاهد خدمات دهی بهتر از لحاظ کمی و کیفی خواهند بود و مسئولین امر نیز با راه اندازی این سامانه مفید و هوشمند ، ضمن کنترل هزینه ها می توانند مدیریت مطلوب تری را درزمینه ارائه خدمات به کسانی واقعاً مستحق آن هستند ، اعمال نمایند .

پروژه صدور کارت هوشمند الکترونیکی جزیره خارگ ، با حضور مدیر عامل مشرکت پایانه های نفتی ایران و اعضاء هیأت مدیره افتتاح شد .

برپایه این گزارش ، مراسم روز شنبه درواحد صدور کارت مدیریت عملیات عمومی خارگ  به دست جناب آقای خیلایی مدیر فنی شرکت پایانه های نفتی ایران ، به عنوان برادر شهید خیلایی با ذکر صلوات و چیدن روبان ، رسماً افتتاح شد و با  صدور تعدادی کارت به صورت آنی در همان محل ،  برای مدیر عامل و اعضاء هیأت مدیره شرکت پایانه های نفتی ایران پایان یافت.

(شنبه ۶ آبان ۱۳۹۱) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید