یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۲۱
IOTC
چهارشنبه / ۲۶ مهر ۱۳۹۱ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۳۵
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

شرکت پایانه ها ی نفتی ایران سرآمد در HSE شد

به طور متوسط بیش از 1000 کشتی در سال در پایانه های نفتی ایران پهلو می گیرند اما هیچ حادثه ای که منابع انسانی و تاسیسات ملی کشور را با خطر مواجه کند, رخ نداده که نشان دهنده تلاش کارکنان این شرکت در استقرار نظامHSE در این شرکت است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران, در گردهمایی سالانه ایمنی و آتش نشانی که مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران و روسای واحدهای HSE شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت در آن حضور داشتند  سید پیروز موسوی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت:  با وجودی که صد درصد سوآپ و میعانات گازی  و بیش از90 درصد  نفت خام کشوراز مناطق عملیاتی این شرکت انجام می شود اما هیچ حادثه ای که منابع انسانی و تاسیسات ملی کشور را با خطر مواجه کند, رخ نداده که نشان دهنده تلاش کارکنان این شرکت در استقرار نظامHSE در این شرکت است.

وی افزود: شرکت پایانه های نفتی ایران، در چهار فصل سال حدود 2000 عملیات پهلو دهی و جداسازی کشتی ها را عهده دار است که خوشبختانه دراجرای این ماموریت سالی بدون حادثه را پشت سر گذاشته است.

 

موسوی با تاکید بر اهمیت این امرافزود:  شرکت پایانه ها ضمن انجام عملیات  بارگیری  در شرایط  بد  آب . هوایی و دریای مواج   تعداد حوادث ناشی از بدی آب و هوارا طی  چندسال گذشته به صفر رسانده است.

 

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران  افزود: ماموریت صد درصد صادرات میعانات گازی را در پایانه عسلویه از طریق دو SPM عهده دار است که تاکنون که بیش ازهزار فزوند تانکربا ظرفیت های متفاوت نیز در آنجا پهلو گرفته است بدون خطر و در فضایی سخت اما بدون حادثه این دوران نیز طی شده است.

 

به گزارش روابط عمومی پایانه های نفتی ایران, پس از برگزاری جلسه بازنگری برای تمدید گواهینامه IMS,HSE-MS , درادارات ستادی و مناطق عملیاتی شرکت پایانه های نفتی ایران  این گواهینامه  در سال 1391  برای چندمین سال تمدید شد که حاکی از HSE بالا در این شرکت است. همچنین شرکت پایانه های نفتی ایران به دلیل ارتقاء شاخص‌های ایمنی، بهداشت و محیط زیست، افزایش شاخص آموزش به کارکنان، تعدد تمرینات و مانورها، افزایش تعداد بازرسی‌های پیشگیرانه از حوادث  در شمار  شرکت های برتر در زمینه HSE در سطح شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران است.

 

(چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۱) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید