دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۴۹
IOTC
سه شنبه / ۱۸ مهر ۱۳۹۱ / ۰۱:۰۰
سرویس : خارک
کد خبر : ۱۳۴
گزارشگر : ۲
سرویس خارک

راه اندازی موزه جنگ در خارگ

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران اعلام کرد: طرح احداث موزه جنگ در جریزه خارگ به تصویب رسیده است و پس از تامین اعتبارات مالی مصوب، موزه جنگ خارگ به زودی راه اندازی می شود.

راه اندازی موزه جنگ در خارگ

به گزارش روابط عمومی شزکت پایانه های نفتی ایران ، سید پیروز موسوی در پنجمین جلسه هم اندیشی روسای روابط عمومی های شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران گفت: صنعت نفت  به عنوان خط مقدم  مبارزه با دشمن قرار دارد  از این رو در سال تولید ملی ، روابط عمومی ها تصویر کننده  و نشان دهنده خدمات و تلاش های صنعت نفت کشور است.

وی افزود: راه اندازی موزه جنگ خارگ می تواند گام بلندی در اشاعه فرهنگ مقاومت و ایثار و ویترینی برای نمایش تلاش های بی بدیل و از خودگذشتگی های دوران جنگ تحمیلی در صنعت نفت باشد.

موسوی اهمیت منطقه خارگ را در سه مقطع دوران انقلاب و انسداد جریان صدور نفت توسط کارکنان شرکت ملی نفت ایران؛ دوران جنگ و تلاش برای استمرار صادرات نفت و جهاد اقتصادی و خودکفایی در شرایط تحریم را مورد تاکید قرار داد.  

وی تصریح کرد: نقش روابط عمومی در شرایط حاضر  بسیار خطیر است به نحوی که  برای مبارزه با شایعات و مشکلات, پشتیبانی  جدی برای تولید و صادرات صنعت  نفت کشور هستند.

 مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در ادامه با تاکید بر نقش سازنده روابط عمومی ها در ارتقای سازمان ها گفت: در شرایط فعلی مسئولیت خطیری به جهت انعکاس و شفاف سازی فعالیت شرکت ملی نفت ایران بر عهده روابط عمومی ها است.

موسوی از روابط عمومی به عنوان تصویرگر جهاد خودکفایی در صنعت نفت یاد کرد و گفت: وظیفه خطیر اطلاع رسانی با درنظر گرفتن خطوط قرمز، رسالت سنگینی است که بر دوش روابط عمومی های شرکت ملی نفت ایران قرار گرفته است.

وی در ادامه بر ضرورت بهره مندی از تجارب پیشکسوتان در شرکت ملی نفت ایران تاکید کرد و گفت: باید همایش هایی به منظور تبادل اندیشه و شیوه های کاری تجربی میان اقشار بازنشسته شرکت ملی نفت ایران و نیروهای جوانتر برگزار شود تا علاوه بر امیددهی به جوانان شاغل در صنعت نفت، امکان استفاده از تجارب سازنده در شرکت ملی نفت ایران فراهم شود.

 موسوی  با اشاره به اهمیت  استفاده از “IT”  در روابط  عمومی  ها خاطر نشان کرد: باید شیوه های سنتی  در روابطعمومی تغییر  کند و با توجه به مخاطبان جدید  از شیوه های نوین در اطلاع رسانی بهره برد.

(سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۱) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید