دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۱۰
IOTC
جمعه / ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۱:۵۶
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۳۳۵
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
لاریجانی در گفتگو با رسانه های روس:

چالش سقوط قیمت نفت دسیسه‌ بود

رئیس مجلس گفت: مشکل سقوط قیمت نفت مربوط به دسیسه‌هایی بود که می‌دانید که چه کسانی نقش داشتند. کشورهای اوپک و غیر اوپک باید برای تعادل بخشی به بازار نفت تصمیم‌گیری کنند.

چالش سقوط قیمت نفت دسیسه‌ بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، به نقل از مجلس شورای اسلامی، علی لاریجانی در سفر به مسکو برای حضور در اجلاس سران مجالس اوراسیا در نشست خبری با رسانه‌های روسی گفت: توافقات درزمینهٔ ساخت واحدهای جدید نیروگاهی هسته‌ای با روسیه در مرحله مطالعات مقدماتی است و هیچ اختلاف‌نظری در این زمینه نداریم و این توافق قطعی و در حال پیگیری است .

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به این که از هر ابتکاری برای ارتقای سطح روابط تجاری با روسیه استقبال می‌کنیم، گفت: رفت‌وآمد مقامات دو کشور زیاد است و سال گذشته ١٠ وزیر ایرانی و  روس به تهران و مسکو سفر کردند. در این سفرها درباره توسعه روابط سیاسی اقتصادی و فرهنگی رایزنی می‌شود.

لاریجانی همچنین درباره موضع سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک)  درباره قیمت نفت گفت: در اوپک تصمیمها باید سنجیده و معقول باشد. در اوپک همه اعضا سهمیه دارند و باید به این سهمیه‌ها پایبند باشیم.

لاریجانی افزود: مشکل سقوط قیمت نفت مربوط به دسیسه‌هایی بود که می‌دانید چه کسانی نقش داشتند. کشورهای اوپک و غیر اوپک باید برای تعادل بخشیدن به بازار نفت تصمیم‌بگیرند.

(جمعه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵) ۱۱:۵۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید