یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۱۳
IOTC
سه شنبه / ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۲:۱۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۳۱۳
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

افزایش تعداد مشارکت کنندگان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از افزایش چشمگیر شرکت کنندگان داخلی وخارجی در این نمایشگاه خبر داد.

افزایش تعداد مشارکت کنندگان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه صادرات مواد نفتی ایران ، محمد ناصری، رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران و مدیر بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت در گفت و گو با خبرنگار NIOC با اشاره به تغییر شیوه های بازاریابی بین المللی و جانمایی شرکت های خارجی، گفت: با توجه به اینکه محور اصلی نمایشگاه بیست و یکم جذب سرمایه گذاری و انتقال تکنولوی است، تلاش کردیم تا با تغییر شیوه های بازاریابی و جانمایی، شرایط بهتری برای حضور گسترده تر و بهتر این شرکت ها فراهم کنیم.

وی افزود: فعالیت های بین المللی جهت ثبت نام شرکت های خارجی از شهریورماه سال گذشته آغاز شد و ۱۴ بازاریاب در این راستا با ما همکاری کردند که این تعداد نسبت به نمایشگاه بیستم دو برابر افزایش داشته است؛ همچنین هرکدام از این شرکت ها مجوز داشتند تا در تمامی نقاط دنیا از شرکت های علاقه‎مند ثبت نام به عمل بیاورند. بدین ترتیب شرکت های خارجی با قدرت انتخاب بیشتری ثبت نام کرده و درنهایت امر جانمایی شرکت ها توسط ستاد برگزاری نمایشگاه انجام شد.

ناصری با تاکید بر افزایش فضای سرپوشیده در این نمایشگاه، تصریح کرد: در نمایشگاه بیست و یکم از ۲۳۱۰۸ متر مربع فضای سرپوشیده مربوط به شرکت های داخلی، ۱۵۹۶۷ متر مربع مربوط به شرکت های خارجی و ۳۰۵۸ متر مربع مختص نمایندگی شرکت های خارجی مستقر در ایران است. 

وی در ادامه تشریح کرد: می توان گفت کل فضای نمایشگاه بین المللی مورد استفاده واقع شده است. 

مدیر بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت تعداد شرکت کنندگان خارجی را بیش تر از سال های گذشته دانست و گفت: تا کنون ۹۳۶ شرکت داخلی، ۷۴۳ شرکت خارجی و ۱۹۵ نمایندگی شرکت های خارجی فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کرده و جانمایی شده اند. 

ناصری در ادامه از حضور بیش از ۳۲ کشور خارجی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: امسال شاهد حضور پاویون کشورهای چین، کره جنوبی، ترکیه، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، اتریش و فنلاند در سالن های ۳۵ و ۳۸ نمایشگاه هستیم. 

وی در پایان از حضور شرکت های معتبر بین المللی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: شرکت هایی مانند توتال بعد از سال ها، دوباره در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شرکت می کنند. 

لازم به ذکر است اعداد ذکر شده در این گزارش، اطلاعات تکمیلی تا تاریخ ۲۲ فروردین ۹۵ است و روند ثبت نام و پرداخت هزینه‎ی فضای نمایشگاه همچنان در حال انجام است؛ با اتمام این روند آمار قطعی اعلام خواهد شد. 

(سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵) ۱۲:۱۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید