پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۴۷
IOTC
چهارشنبه / ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۹:۱۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۲۹۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

تعمیرات دوره‌ای شناورها توسط پرسنل شرکت پایانه های نفتی ایران انجام می‌شود

رییس منطقه عملیاتی ماهشهر در شرکت پایانه های نفتی ایران از انجام تعمیرات اساسی چهار یدک کش «پیل‌تن»، «روئین‌تن»، «هفت‌تیر» و «دانیال» توسط تلاشگران و متخصصان این شرکت خبر داد.

تعمیرات دوره‌ای شناورها توسط پرسنل شرکت پایانه های نفتی ایران انجام می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، جواد زاهدی با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر چهار یدک کش با نام‌های پیل‌تن، روئین‌تن، هفت‌تیر و دانیال در اختیار عملیات دریایی ماهشهر است، که در مجموع قدرتی بیش از 17 هزار و 650 اسب بخار دارند.

وی تصریح کرد: یدک‌کش های ماهشهر مجهز به سیستم اطفای حریق، پمپ های قوی، خطوط لوله انتقال آب آتش نشانی، پمپ ها و مخازن کف و مواد زایل کننده موادنفتی (OSD) هستند.

زاهدی ادامه داد:  یدک‌کش‌ها با حضور در عملیات پهلودهی کشتی ها در اسکله و جدا سازی آنها از اسکله و همراهی و هدایت کردن نفتکش‌ها نقشی اساسی در اجرای عملیات صادرات فرآورده های نفتی در بندر صادراتی ماهشهر که زیر مجموعه شرکت پالایش نفت آبادان است، دارند.

رییس منطقه عملیاتی ماهشهر با بیان اینکه تعمیر و نگهداری یدک‌کش ها به دو بخش دوره‌ای و اساسی تقسیم می شود، افزود: تعمیرات دوره‌ای توسط پرسنل شرکت پایانه های نفتی ایران انجام می‌شود و تعمیرات اساسی را که باید براساس استاندارد های موسسات رده بندی باشد، در مراکز تعمییرات حوضچه خشک شناورها صورت می گیرد.

زاهدی گفت: برای انجام این مهم، لازم است یدک کش از آب خارج شده و اقداماتی چون خزه زدایی، رنگ آمیزی، تعمیر و تعویض قطعات و ماشین آلات آسیب دیده و تعویض صفحات فرسوده بدنه و مخازن و کلیه لوله‌های ماشین آلات و مخازن طبق شرح کار مصوب انجام شود.




(چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۵) ۱۹:۱۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید