پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۱۱
IOTC
سه شنبه / ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۶:۴۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۲۹۲
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
توسعه زیرساخت های صادراتی نفت خام کشور

پنج فروند نفتکش به طور همزمان در پایانه نفتی خارگ بارگیری شد/ عکس

با توسعه زیرساخت های صادراتی نفت خام کشور در پایانه نفتی خارگ که طب دو سال اخیر انجام شده است، پنج فروند نفتکش به طور همزمان در اسکله شرقی خارگ، پهلودهی و بارگیری شد.

پنج فروند نفتکش به طور همزمان در پایانه نفتی خارگ بارگیری شد/ عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، این تعداد فروند جهت بارگیری نفت خام و به منظور شتاب دهی در ارسال محموله های نفتی خریداران، به پهلوگاه های اسکله شرقی (اسکله تی) جزیره خارگ، پهلودهی شدند.

کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران در راستای انجام ماموریت های کلان وزارت نفت در زمینه افزایش تولید و صادرات نفت خام، پروژه‌های متعدد نوسازی، بهسازی و تعمیرات اساسی تأسیسات و زیرساخت‌های موجود اسکله‌ها، بازوهای بارگیری و گوی‌های شناور و ارتقای ناوگان عملیاتی را در دو سال اخیر با موفقیت انجام دادند به طوری که رکورد صادرات 7.1 میلیون بشکه ای در روز، در سال گذشته ثبت شد.

در این راستا، ارتقای بهره‌وری مطابق با اصول اقتصاد مقاومتی در اولویت شرکت پایانه‌های نفتی ایران در سال جاری قرار گرفته است.

بیژن زنگنه وزیر نفت نیز با اشاره به افزایش دو میلیون بشکه ای حجم صادرات نفت و میعانات گازی ایران، مهمترین اولویت های سال ٩٥ وزارت نفت را در دو بخش بالادستی و پایین دستی اعلام کرد، امضای قراردادهای جدید نفتی و بهره برداری از مهمترین بخش پالایشگاه ستاره خلیج فارس از جمله این اولیت هاست.

سید پیروز موسوی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران نیز در اولین نشست کاری به مدیران و کارکنان این شرکت در جزیره خارگ، بر حرکت در مسیر بهبود فرآیندها و گسترش فعالیت های نوسازی و بهسازی خطوط لوله و تجهیزات زیرساختی در این پایانه تاکید کرد.

بارگیری پنج نفتکش  10 

بارگیری پنج نفتکش  9 

بارگیری پنج نفتکش  7 

بارگیری پنج نفتکش  5 

 بارگیری پنج نفتکش  3
بارگیری پنج نفتکش  1

(سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵) ۱۶:۴۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید