یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۰۶
IOTC
یکشنبه / ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۴:۱۶
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۲۷۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

آیت الله حسینی بوشهری: شهید مهدوی به پیروی از خط امامت و ولایت حماسه بزرگی آفرید

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری رمز حماسه آفرینی شهید نادر مهدوی، شهید شاخص سال 94 را پیروی از خط امامت و ولایت خواند.

آیت الله حسینی بوشهری: شهید مهدوی به پیروی از خط امامت و ولایت حماسه بزرگی آفرید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در مراسم رونمایی از تندیس شهید مهدوی در جزیره خارگ، افزود: خدای بزرگ را سپاسگزارم که امروز توفیق زیارت شما مسئولان و روحانیت محترم و مردم خوب و ولایت مدار و عزیزان پرتلاش و خدوم شرکت نفت و سپاهیان و بسیجیان و همه طبقات در جزیره خارگ نصیبم کرد  و در آغاز ورودمان توفیق دیگری نصیبمان شد که در کنار تندیس شهید عزیزمان شهید مهدوی، قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه شهید مهدوی از شهدای توانمند ما در مقابله با استکبار بود، افزود: قرارگیری در کنار این تندیس عزیز و افتتاح آن، همانگونه که خدای متعال فرموده اند، نشانگر زنده بودن آنان در دل و جان ما است؛ این عزیزان در خاطره ما و در تاریخ پرافتخار ما نامشان و یادشان ثبت و ضبط  است.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: تقارن عجیبی است که افتتاح این تندیس شهید عزیزمان در روزی که مصادف است با شهادت صدیقه طاهره شهید راه ولایت ، انجام می شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: شهیدان ما در عصر غیبت زندگی می کردند نماد اقتدارشان رهبر عزیز انقلاب ما و امام امت بود که این دو از فرزندان و نسل فاطمه هستند. در حقیقت این عزیز ما به پیروی از راه امام و پیروی از راه رهبر عزیز و فرزانه انقلاب نشان دادند که دلداده اهل بیت می باشند. انشاالله امیدواریم که شما مردم خوب جزیره خارگ ، مسئولین و خدمتگزاران و روحانیت و همه طبقات که شایستگی خودتان را در عرصه های مختلف در دوران دفاع مقدس به خوبی نشان دادید سپاهیان و ارتشیان قهرمان ،‌ با یاد و نام شهدا  زندگی کنید و یاد این عزیزان را همیشه گرامی بدارید. 

(یکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴) ۱۴:۱۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید