شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۵۳
IOTC
یکشنبه / ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۵:۱۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۲۷۵
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

شهید مهدوی نماد مبارزه با استکبار جهانی است

فرمانده ناحیه بسیج سپاه خارگ تصریح کرد:ش هید مهدوی نماد مبارزه با استکبار جهانی است.

شهید مهدوی نماد مبارزه با استکبار جهانی است
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سرگرد عبدالکریم دانش آموز امروز در مراسم رونمایی از تندیس شهید نادر مهدوی افزود: شهید مهدوی به عنوان   شهید شاخص سال 94، نماد و الگوی مبارزه با استکبار جهانی است؛ این شهید کسی بود که اقتدار امریکا را در خلیج فارس  شکست و عزت و شرف برای ایران عزیز آفرید.
 
وی با اشاره به برگزاری این مراسم یادآور شد: با حمایت مسئولین جزیره خارگ به ویژه مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران جناب آقای مهندس موسوی، امام جمعه جزیره خارگ بنا شدیم که برنامه های خوبی را برای این شهید عزیز در سال 94 تدارک ببینیم.
 
دانش آموز افزود: از آنجا که شهید مهدوی، یادگار عزیز دفاع مقدس در جزیره خارگ حضور داشته و چندین سال در این جزیره ایثارگری داشته است؛ از این رو برنامه ریزی مفصلی برای پاسداشت این شهید عزیز با همکاری صنعت نفت در دستور کار قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: در این راستا، برگزاری یادواره شهید مهدوی توسط بسیج ناحیه خارگ و با همکاری صنعت نفت انجام شد و ساخت تندیس این شهید عزیز و والامقام توسط روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران در دستور کار قرار گرفت که به حمدالله امروز رونمایی شد و در یک مکان مقدس ، به عنوان یک نقطه ی مهم در جزیره خارگ یعنی  گلزار شهدای گمنام نصب شد.
 
دانش آموز گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، این مکان با حمایت همه مسئولین به ویژه مدیرعامل محترم شرکت پایانه های نفتی ایران به باغ موزه دفاع مقدس جزیره خارگ تبدیل خواهد شد.
 
وی افزود: امیدواریم که بتوانیم  در مسیر شهدا و در مسیر انقلاب اسلامی کارهایی انجام بدهیم که مردم عزیز و جوانان و نوجوانان و نسل جدید کشور با ایثارگری های این عزیزان بیش از پیش آشنا و مانوس شوند.
(یکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴) ۱۵:۱۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید