یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۴۵
IOTC
یکشنبه / ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۳:۱۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۲۷۴
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
به همت شرکت پایانه های نفتی ایران

تندیس شهید نادر مهدوی در جزیره خارک رونمایی شد

همزمان با روز پاسداست شهدا و سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) مراسم رونمایی تندیس شهید نادر مهدوی، شهید شاخص سال 94، با حضور آیت الله حسینی بوشهری، نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، پیروز موسوی مدیرعامل پایانه های نفتی ایران و امام جمعه و مقامات محلی خارگ و مدیران و روسای صنعت نفت در جزیره خارگ امروز یکشنبه 23 اسفند رونمایی شد.

تندیس شهید نادر مهدوی در جزیره خارک رونمایی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، پیروز موسوی در این مراسم گفت: شهید مهدوی بزرگترین درس تاریخ حماسه و جانفشانی را به فرزندان این مرز و بوم داده است و از این رو باید ایثار و فداکاری های این شهید والا مقام در سرلوحه ما و به خصوص نسل جوان قرار گیرد.

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی شرکت پایانه های نفتی ایران در حوزه های تکریم شهدای والامقام، یادآور شد: ساخت تندیس شهید مهدوی به عنوان شهید شاخص سال 94، یکی از برنامه فرهنگی این شرکت در سالجاری بود که امیدواریم مورد قبول روح بلند این شهید عزیز قرار گرفته باشد. 

موسوی ادامه داد: محل نصب این تندیس، طبق برنامه ریزی انجام شده و با هدف ایجاد یک باغ موزه دفاع مقدس در محل گلزار شهدای گمنام جزیره خارک در نظر گرفته شد تا با ایجاد این فضا، ضمن تقویت زیرساخت های معنوی، غنای فرهنگ مقاومت و پایداری در قطب صادرات کشور ترسیم شود.

وی با تاکیر بر مطالعه سلوک رفتاری شهید مهدوی، افزود: شهید مهدوی با رشادت های خود در نبرد رو در رو با دشمن، معلم انسانیت به معنای واقعی کلمه است.

رونمایی از تندیس شهید مهدوی 24

 

(یکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴) ۱۳:۱۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید