جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۲۱
IOTC
دوشنبه / ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۶:۳۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۲۶۵
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

حضور پایانه های نفتی ایران در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست تهران

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی های تجدیدپذیر ایران، همزمان با برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست امروز (دوشنبه 10 اسفند) با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در حالی آغاز بکار کرد که شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان شرکت پیشرو در توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست در این رویداد مهم حضور دارد.

حضور پایانه های نفتی ایران در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفیت ایران، هشتمین نمایشگاه بین المللی انرژیهای تجدیدپذیر با حضور با حضور 68 شرکت داخلی و 9 شرکت خارجی از کشورهای آلمان، اسپانیا، آمنریکا، انگلستان، یونان، چین، ژاپن و کره جنوبی در محل نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت.

رییس اچ.اس.یی شرکت پایانه های نفتی ایران در این باره گفت: با توجه به دوران پساتحریم، برگزاری نمایشگاه محیط زیست فرصت مناسبی برای ارایه دستاوردهای شرکت های خارجی و داخلی و تبادل تجربیات زیست محیطی میان آنها است.

علی سردار افزود: شرکت پایانه های نفتی ایران آخرین دستاوردهای خود در حوزه زیست محیطی که همواره مورد توجه سازمان حفاظت محیط زیست کشور نیز بوده است را در این نمایشگاه به معرض نمایش می گذارد.

وی ادامه داد: در این دوره تجهیزاتی که درباره انرژی خورشیدی، انرژی بادی، انرژی زمین بادی، بهره وری انرژی، بهینه سازی مصرف، صرفه جویی در مصرف برق،صرفه جویی در مصرف حاملهای انرژی، کاهنده مصرف شرکتهای مدیریت مصرف و شرکتهای تولیدکننده لوازم روشنایی کم مصرف عرضه شده است.

این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 19 هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و ساعت بازدید از آن از 10 تا 18 است.

 

 

(دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴) ۱۶:۳۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید