یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۲۱
IOTC
چهارشنبه / ۵ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۱:۳۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۲۵۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

پیام مدیرعامل پایانه های نفتی ایران به مناسبت گرامیداشت روز مهندسی

سید پیروز موسوی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی پنجم اسفند روز مهندسی را به کارکنان صنعت نفت در این شرکت، تبریک گفت.

پیام مدیرعامل پایانه های نفتی ایران به مناسبت گرامیداشت روز مهندسی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، متن این پیام به شرح زیر است:
مهندسان حلقه پر ارزش زنجیره تلاش و کوشش در عرصه مهم اقتصادی و صنعتی دنیای امروز هستند و مفتخریم که گلچینی از بهترین هایشان را در پایانه های نفتی ایران داریم؛ نیروهای جانفشان وخوشفکر و پرتلاشی که بی شک همواره سهم ارزنده ای در صنعت عظیم نفت کشور داشته اند.
مردان و زنان شایسته ای که تخصص و تعهد را در برهه های حساس تاریخی چه در گذشته و چه اکنون در هم آمیخته تا مدافعان بی چون و چرای سازندگی و استقلال فنی ، علمی و عملی کشور عزیزمان باشند. همان ها که الفبای آبادانی و سرفرازی این مرز پرگهر را با همدلی و همزبانی، شانه به شانه ی دیگر هموطنان، چه خوش نگاشته اند.
چه آن زمان که در 8 سال دفاع مقدس،خط مقدم صادرات نفت در زیر حملات و بمباران های  روزانه ی دشمن بعثی در خارگ مقاوم بودند تا حتی یک روز هم صادرات نفت  قطع نشود  و چه در زمان تحریمهای ظالمانه ی دشمنان که در واحدها و زمینه های مختلف، وابستگی علمی و فنی و عملیاتی به بیگانگان را زدوند تا به امروز برسیم که به همت تلاشهای قابل تقدیر دیپلماتیک و غرور انگیز دولت تدبیر و امید و فرارسیدن دوران روشن پساتحریم، شاهد فعالیتهای بیشتر در عرصه ی تولید و توسعه نفت نیز باشیم.
خوشحالیم که در چنین برهه ای به همت مهندسان کاردان،متخصص و خستگی ناپدیر کشورمان در کنار دیگر کارکنان متعهد و پرتلاش پایانه های نفتی ایران میتوانیم نقشی مهم و شایسته ایفا کنیم.
جا دارد ضمن دعوت از همه ی همکارانم برای شرکت پرشور و شعور در انتخابات هفتم اسفندماه چون همیشه ،یاد و خاطر تمامی شهیدان والا مقام به ویژه مهندسان شهید صنعت نفت را  نیزگرامی بداریم که هر چه داریم به برکت خون پاک بهترین فرزندان این خاک بوده است.
از زحمات شما همکاران عزیز، مهندسان و کارکنان پرتلاش شرکت پایانه های نفتی ایران صمیمانه تشکر می کنم و پنجم اسفندماه روز مهندسی را به شما و خانواده محترم تبریک عرض میکنم. 
سربلند و پیروز باشید.



سید پیروز موسوی
مدیرعامل پایانه های نفتی ایران
(چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴) ۱۱:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید