دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۰۶
IOTC
دوشنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۸:۳۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۲۳۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
سید پیروز موسوی

بازنشستگان ارزشمندترین سرمایه انسانی صنعت نفت کشور می باشند

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، بازنشستگان صنعت نفت را از ارزشمندترین سرمایه های انسانی این صنعت بالنده خواند.

بازنشستگان ارزشمندترین سرمایه انسانی صنعت نفت کشور می باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران سید پیروز موسوی (دوشنبه 19 بهمن ماه) در مراسم تجلیل از بازنشستگان این شرکت با تبریک سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بازنشستگان صنعت نفت از ارزشمندترین سرمایه انسانی، علمی، تخصصی و فنی و عملیاتی این صنعت بالنده است که باید تجربه های گرانقدر این عزیزان به به نسل های بعد سپرده شود.

وی تصریح کرد: پاسداری از مجاهدت ها و تلاش هایی که بیش از سه دهه توسط کارکنان بازنشسته شرکت پایانه های نفتی ایران به یادگار مانده است، از مهمترین وظیفه نسل جوان صنعت نفت است.

موسوی، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و تحریم های یک جانبه را سه مقطع مهم تاریخی خواند و یادآور شد: بازنشستگان امروز صنعت نفت از این سه مقطع پر از بحران، همراه با پیچ و خم های سیاسی و اقتصادی عبور کرده اند، از این رو سند پر افتخار صنعت نفت کشور می باشند؛ وظیفه ما این است که از تجربه های عبرت آموز پند گرفته و الگوبرداری کنیم.

وی با اشاره به نقش بازنشستگان امروز صنعت نفت در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: فداکاری و از جان گذشتگی کارکنان صنعت نفت در بستن شاهرگ های حیاتی نفت، سبب شکستن کمر رژیم طاغوت شد؛ این درحالی است که همین عزیزان در مدت  هشت سال دفاع مقدس حتی یک لحظه در زیر آتش دشمن دست از کار نکشیدند و نگذاشتند صادرات نفت قطع شود.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با بیان اینکه این همه دلاوری و از خودگذشتگی با هیچ قلم، بیان و پاداشی قابل جبران نیست، ادامه داد: در طول مدت تحریم های متعدد نیز، تجربه پر ارزش و تفکر و درایت عمیق کارکنان آن روزهای سخت و بازنشستگان امروز بود که از زمین خوردن این صنعت جلوگیری کرد.

موسوی با بیان اینکه، بازنشستگی پایان راه نیست بلکه آغازی برای زندگی و تلاش دوباره است، گفت: بازنشستگان در طول خدمت خود در صنعت نفت به عنوان اصلی ترین سرمایه این صنعت تلاش کرده اند تا کشور ما به عنوان یکی از کشورهای نفتی جهان مطرح باشد.

در این مراسم برخی از بازنشستگان شرکت پایانه های نفتی ایران، گوشه های از خاطرات تلاش و ایثارگری های همکاران خود در طول دوران خدمت و به ویژه هشت سال دفاع مقدس بیان کردند.

در این مراسم همچنین 130 نفر از بازنشستگان شرکت پایانه های نفتی ایران تجلیل شدند.

گروه هنری «مروارید لیان» از گروه های محلی استان بوشهر نیز به اجرای برنامه های متنوع موسیقی پرداخت.

(دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴) ۱۸:۳۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید