دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۰۳
IOTC
شنبه / ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۲:۱۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۲۲۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

تاکید مدیر عامل پایانه های نفتی ایران بر انجام مطالعات راهبردی در پسابرجام

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران مقوله پژوهش را از محورهای کلیدی این شرکت خواند و بر انجام مطالعات پژوهشی و راهبردی در پسابرجام تاکید کرد.

تاکید مدیر عامل پایانه های نفتی ایران بر انجام مطالعات راهبردی در پسابرجام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران سید پیروز موسوی با بیان این مطلب در جلسه شورای پژوهش این شرکت افزود: رویه انجام پروژه های پژوهشی و مطالعاتی در راستای برطرف نمودن نیاز های عملیاتی شرکت به ویژه در برهه خاص کنونی، در پسابرجام، ضروری است.

 وی گفت: پروژه هایی که به تولید و ساخت محصول منجر شوند و  نیز پروژه های دانش فنی و مهندسی پایه که موجب تعالی سازمانی می شود، باید در شرایط فعلی بیش از پیش به آنها اهمیت داد.

 در این نشست در خصوص پروژه "طراحی، ساخت و نصب سیستم پیوسته اختلاط نفت خام" با توجه به ضرورت استفاده از سیستم ها و فناوری های پیشرفته در سطح شرکت و با عنایت به محاسبه صورت گرفته از سوی پژوهشگاه صنعت نفت در خصوص محاسبات اقتصادی پروژه ، تصمیمات متخذه در جلسات کمیته بررسی فنی و هماهنگی های کامل صورت گرفته با مدیریت های ذی ربط توسط مدیریت عملیات در فاز طراحی، به استفاده و بهره مندی از سیستم پیوسته (Online) تاکید شد.
 همچنین درخصوص پروژه بازوهای بارگیری، مقررشد مدیریت مهندسی و ساختمان ، تحلیل سازه ای محل نصب بازو های بارگیری در پهلوگاه شماره 10 اسکله شرقی را اجرایی کند.
 در ادامه این جلسه بررسی و ارزیابی میزان انتشار بخارات نفتی ناحیه نشت بند مخازن سقف شناور ذخیره نفت خام، کسب دانش فنی، طراحی و ساخت نمونه محصول بیولوژیکی کاهنده سطح لکه نفتی، طراحی ،ساخت و تدوین دانش فنی مولدهای ترموالکتریکی برای بازیافت انرژی از حرارت اتلاف شده در صنایع نفت و نیروگاه ، تولید نیمه صنعتی محصول بیولوژیکی مواد زایل کننده نفت،  طراحی وساخت سیستم اندازه گیری و پایش آنلاین مقاومت شبکه زمین به صورت پایلوت و مدیریت عملکرد پیمانکاران تصمیم گیری شد.

 همچنین  مقرر شد پروژه "بررسی و ارزیابی میزان انتشار بخارات نفتی ناحیه نشت بند مخازن سقف شناور ذخیره نفت خام" مرتبط با اداره شیمیایی می باشد توسط اداره شیمیایی و با همکاری اداره حقوقی و قرادادها ، مدیریت عملیات و  HSE پیگیری شود.

(شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴) ۱۲:۱۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید