چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۰۳
IOTC
چهارشنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۴:۱۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۲۲۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

دهه فجر / برگزاری 20 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در پایانه نفتی خارگ

مدیر خدمات پشتیبانی از برگزاری 20 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در پایانه نفتی خارگ خبر داد و افزود: این برنامه ها به مناسبت بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در طول دهه فجر امسال برگزار می شود.

دهه فجر / برگزاری 20 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در پایانه نفتی خارگ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، محمد نوروزی فرد در نشست هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجر افزود: این برنامه ها با برگزاری نمایشگاه آثار هنرجویان دوره های فرهنگی و هنری در محل مجتمع فرهنگی صدف خارگ آغاز می شود و با اجرای ویژه برنامه های در مراسم پرشکوه راهپیمایی 22 بهمن پایان می یابد.

وی ادامه داد: یک روز پیش از آغاز دهه مبارک فجر، مرحله مقدماتی هشتمین جشنواره قرآنی منتظران ظهور برگزار می شود که در این رویداد مهم، قاریان برجسته حضور خواهند داشت.

نوروزی فرد تصریح کرد: با توجه به اهمیت مشارکت فعال خانواده کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران در برنامه های دهه فجر، برگزاری جشنواره های متعدد برای همسران و فرزندان کارکنان برنامه ریزی شده است.

مدیر خدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: جشنواره طبخ نان، کیک و شیرینی، همایش پیاده روی و مسابقات فرهنگی، جشنوراه خط و نقاشی و بازنویسی شعارهای دوران انقلاب، اجرای موسیقی کارگاهی توسط هنرجویان کودک و نوجوان و همچنین اجرای هنرهای نمایشی از جمله این رویدادهای فرهنگی و هنری است.


(چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴) ۱۴:۱۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید