چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۳۶
IOTC
چهارشنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۵:۳۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۲۲۴
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

پیشنهادهای سازنده عامل افزایش بهره وری و کارآیی صنعت نفت است

مدیرمنابع انسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، ارائه ایده و پیشنهادهای سازنده را سبب افزایش بهره وری و کارآیی در سازمانهای نفتی خواند و افزود: تشویق کارکنان این فرآیند را تقویت می کند.

پیشنهادهای سازنده عامل افزایش بهره وری و کارآیی صنعت نفت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، علی محمد ابوالحسنی در نشست با دبیران کارگروه های شورای تحول اداری و نظام پیشنهادات شرکت پایانه های نفتی ایران، برگزاری جلسه های مسئله و آزاداندیشی را یک فرایند مناسب برای تولید نظر و ایده های جدید و به حرکت درآوردن قوه خلاقیت و تشویق ابتکار افراد خواند و ادامه داد: این مهم باعث پیشبرد اهداف و ایجاد مشارکت کارکنان و کارهای تیمی و تصمیم گیری سازمانی می شود.

وی بر ضرورت ارایه پیشنهادهای کمی در کارگروه های شورای تحول اداری تاکید کرد و افزود: دبیران کارگروه ها باید قوه خلاقیت کارکنان و اعضاء را به جلب مشارکت در نظام پیشنهادها و ایده پردازی تشویق و تقویت نمایند.

در این نشست همچنیی مسوول دبیرخانه شورای تحول اداری و نظام مشارکت به ارایه گزارش عملکرد فعالیت های کار گروه ها و نظام پیشنهادها در سال 94 پرداخت و چگونگی ارزیابی و کارشناسی پیشنهادها را به دبیران کارگروه ها آموزش داد.

در این جلسه مقرر شد دبیرخانه نظام پیشنهادها به صورت شش ماه یک بار نرخ مشارکت مدیریت ها و ادارات و اسامی نفرات برتر پیشنهاد دهنده و فعال در زمینه نظام پیشنهادها را اطلاع رسانی کند.

همچنین مقرر شد دبیران کارگروه ها با هماهنگی روسای کارگروه ها جهت جلب مشارکت بیشتر کارکنان در نظام پیشنهادها و ارایه ایده های خلاق و نوآورانه در مدیریت ها و ادارات با همکاری روسای کارگروه ها نسبت به اعلام چالش ها و مسایلی که در قالب «بذر پیشنهاد» قابل طرح است به دبیرخانه نظام مشارکت اقدام کنند.

عملکرد سالانه کارگروها و پیشنهاددهندگان رتبه بندی می شود و از برترین ها در این زمینه در همایشی تقدیر به عمل می آید.

(چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴) ۱۵:۳۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید