شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۴۴
IOTC
شنبه / ۲۶ دی ۱۳۹۴ / ۱۲:۲۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۲۱۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

همکاری شرکت های نفتی آذربایجان و ایران برای ساخت و تعمیر گوی های شناور

نمایندگان شرکت های نفتی کشور آذربایجان برای همکاری در اجرای پروژه های ساخت و تعمیرات گوی های شناور خارگ و عسلویه با مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران مذاکره کردند.

همکاری شرکت های نفتی آذربایجان و ایران برای ساخت و تعمیر گوی های شناور
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، دردوازدهمین نمایشگاه انرژی کیش نمایندگان شرکت های آذربایجانی به همراه شرکای ایرانی خود درغرفه  شرکت پایانه های نفتی ایران دراین نمایشگاه حضوریافتند و برای مشارکت در تعمیر و ساخت  گوی های شناور این شرکت اعلام آمادگی کردند.
 توانمندی  و سابقه  شرکت پایانه های نفتی ایران  درتعمیر گوی های شناورعسلویه،خارگ و بهرگانسر موجب شد تا شرکت های آذربایجانی علاقه مند به  مشارکت  درپروژه های گوی های شناور شرکت پایانه های نفتی ایران باشند.
 برپایه این گزارش گوی های شناور از تکنولوژی پیچیده ای برخوردارند و قابلیت پهلودهی و بارگیری نفتکش های تا ظرفیت 300 هزار تن را دارند و می تواند در هر ساعت شش هزار بشکه میعانات گازی و نفت  را به نفتکش منتقل کنند در دو سال گذشته با تلاش کارکنان و توانمندان داخلی تعمیر شده اند.
جذابیت  سرمایه گذاری در صنعت نفت کشور، و رفع تحریم ها موجب شده است که در شرکتهای خارجی  درماه های اخیر به دنبال حضور موثر در صنعت نفت و گاز ایران باشند.
(شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴) ۱۲:۲۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید