چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۰۲
IOTC
شنبه / ۱۹ دی ۱۳۹۴ / ۱۱:۵۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۲۱۵
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

تعمیر یدک کش پیلتن با تکیه بر توان کارشناسان پایانه های نفتی ایران

رییس پایانه ماهشهر با اعلام اینکه یدک کش پیلتن در پایانه ماهشهر برای تعمیرات اساسی از سرویس خارج شده است گفت: این یدک کش با تکیه برتوانمندی کارشناسان شرکت پایانه های نفتی ایران و بدون برون سپاری تعمیر می شود.

تعمیر یدک کش پیلتن با تکیه بر توان کارشناسان پایانه های نفتی ایران

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، جواد زاهدی  با بیان این مطلب افزود:  پروانه یدک کش  پیلتن"  باز شده است  و از طریق روش مهندسی معکوس ساخت ،تعمیر، بازسازی و نصب قطعات  انجام می شود.
وی گفت : این یدک کش برای تعمیر به جزیره صدرای بوشهر منتقل شده است و سنذ بلاست آن به اتمام رسیده و یک لایه رنگ آمیزی و ضخامت سنجی شده ست وتعویض  ورق ها ولایه های مورد نیازآغاز شده است.
  زاهدی  خاطر نشان کرد:  در حال حاضر تمیز کاری  مخازن آب شرب، مخازن تعادل ، مخازن فوم آتش نشانی ،  گازوئیل آغاز شده است و تا دو هفته اینده به اتمام می رسد.
وی توضیح داد: براساس  برنامه ریزی  های انجام شده  پیش بینی می شود  تعمیرات اساسی این یدک کش  تا 15   اسفند ماه به پایان برسد و در سرویس قرار بگیرد.
رئیس پایانه ماهشهر با اشاره به اینکه  انجام عملیات دریایی از حساسیت خاصی برخوردار است، گفت: بر اساس دستورالعملهای سازمان بین المللی دریا نوردی هر ٢,٥ سال یک بار، باید تعمیرات یدک کشها انجام شود.
 

(شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴) ۱۱:۵۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید