جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۵۸
IOTC
دوشنبه / ۱۴ دی ۱۳۹۴ / ۱۶:۳۲
سرویس : خارک
کد خبر : ۱۲۰۸
گزارشگر : ۲
سرویس خارک

حمایت شرکت پایانه های نفتی ایران از پروژه های پژوهشی- دانشجویی

رییس پژوهش و توسعه شرکت پایانه های نفتی ایران بااعلام اینکه دومین سمیناردانشجویی شرکت پایانه های نفتی ایران در سال 94 برگزار شد گفت: حمایت ازپروژه های پژوهشی -دانشجویی نسبت به سال گذشته هدفمندتر و به صورت هدایت شده انجام می شود.

حمایت شرکت پایانه های نفتی ایران از پروژه های پژوهشی- دانشجویی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مهدی حسنی افزود: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران, مهدی حسنی افزود: سالانه حدود  100 عنوان  پرپوزال توسط این امور دریافت می گردد که حدود 30 درصد  از این عناوین حمایت می گردند.در همین راستا تعداد پروژه های حمایت شده  تا پایان آذر ماه سال 94  به21 عنوان رسیده است .همچنین 35 عنوان پایان نامه در سال 1393 مورد حمایت این امور بوده که 16 عنوان آن با توجه به دفاع دانشجو در مناطق عملیاتی  خاتمه یافته است.

به گفته وی پایان نامه هایی که جز اولویت های تحقیقاتی و پژوهشی مدیریت های شرکت باشندو یا اینکه درتصحیح و تسهیل یک فرایند خاص  در شرکت پایانه های نفتی ایران موثر واقع شود مورد تایید و حمایت قرار می گیرند.

حسنی توضیح  داد: پروژه های فنی و مهندسی ، پروژه هایی هستند که در مدیریت عملیات ، امور فنی و مهندسی ساختمان تعریف و بهره برداری می شوند، پژوهش های بنیادی در حوزه فرآیند های داخلی شرکت پایانه های نفتی ایران کاربرد دارندهمچنین پروژه های مدیریت منابع انسانی که در راستای بهبود رویه های عملکرد نیروی انسانی تعریف می شوند.

رییس پژوهش و توسعه  پایانه های نفتی ایران تاکید کرد: پروژه های محیط زیستی که در شمار اولویت های اعلامی HSE هستند و همچنین پروژه هایی که به نحوی  در حل مسائل زیست محیطی موثرباشند  و در بهبود شرایط مناطق عملیاتی موثرباشند دارای اهمیت هستند.

به گفته وی پروژه های مرتبط با مدیریت های مالی،بازرگانی و دیگر ادارات که بصورت موردی و به تاییداین مدیریت ها برسد به مرحله عقد قرارداد می رسند.
حسنی خاطر نشان کرد: اداره پژوهش و توسعه به عنوان بازوی تحقیقاتی شرکت همواره تلاش دارد تا با جلب مشارکت سایر مدیریت ها در نیل به اهداف مصوب در حمایت از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی نایل آید.

(دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴) ۱۶:۳۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید