جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۲۹
IOTC
چهارشنبه / ۱۰ فروردین ۱۳۹۰ / ۰۱:۰۰
سرویس : خارک
کد خبر : ۱۲
گزارشگر : ۲
سرویس خارک

موفقیت بخش مشاوره خارگ در ایجاد سلامت روانی منطقه

مسئول مرکز مشاوره خارگ گفت: برنامه های متعددی برای ایجاد سلامت روانی افراد در جزیره خارگ در خانواده ها و محیط کار وجود دارد که با اجرای هریک از آنها سلامت روانی درمنطقه افزایش می یابد.

موفقیت بخش مشاوره خارگ در ایجاد سلامت روانی منطقه

به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران, سمیه حسینی با اعلام این مطلب افزود: عمده فعالیت هایی که در این مرکز انجام می شود مشاوره فردی است که شامل مشاوره های تحصیلی, خانوادگی, بالینی و ازدواج و موضوعات مربوط به کودک و نوجوان است.

این کارشناس مشاوره توضیح داد: انجام مشاوره های گروهی و برگزاری سمینارها,کارگاه ها و دوره های مختلف آموزشی چون مدیریت استرس و خشم از دیگر اقدامات انجام گرفته در بخش مشاوره خارگ است. مسئول مرکز مشاوره پایانه های نفتی خارگ یاد آور شد: مهارت های زندگی و شیوه های حل مسائل, تفاوت خانواده های سالم و ناسالم, دوره های آموزشی قبل و بعد از ازدواج , فرزند پروری و بازی درمانی موضوع تعداد زیادی از سمینارها و کارگاه های آموزشی را تشکیل می دهد.مسئول مرکز مشاوره پایانه نفتی خارگ یاد آور شد: در صورت اعلام نیاز واحد های مختلف, کارشناسان مربوطه به بخش های مختلف اعزام می شوند ضمن اینکه 4 روز از روز های هفته روانشناسان صنعت نفت در خارگ مستقر هستند.

حسینی, کتابخانه مرکز مشاوره خارگ را از مهمترین فعالیت های جنبی مرکز مشاوره خارگ دانست و در این باره گفت: در این کتابخانه اکنون بیش از 500 عنوان کتاب روانشناسی وجود دارد که نقش به سزایی در آگاهی دادن در زمینه های روانی به افراد دارد.

حسینی تصریح کرد: هرسال بر اساس مشکلات مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره , آمار و غربالگری هایی انجام می گیرد تا آموزش های همسو و کاربردی برای رفع این مشکلات ایجاد شود.

(چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۰) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید