یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۵۵
IOTC
یکشنبه / ۲۲ آذر ۱۳۹۴ / ۱۶:۲۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۱۶۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
در آبان ماه امسال انجام شد

بارگیری 14 فروند نفتکش در پایانه میعانات گازی عسلویه

رییس پایانه میعانات گازی عسلویه از بارگیری 14 فروند نفتکش در این پایانه در آبان ماه امسال خبر داد و افزود: از این طریق 11 میلیون و 449 هزار و 127 بشکه میعانات گازی پارس جنوبی صادر شود.

بارگیری 14 فروند نفتکش در پایانه میعانات گازی عسلویه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، ایرج قوامی یادآور شد: درمهرماه امسال نیز ١٤ میلیون و ٧٢٥ هزار و ٤٦٩ بشکه میعانات گازی از طریق سه گوی شناور (SPM)  در ساحل عسلویه بارگیری شده است.

وی گفت: هم اکنون امکان پهلوگیری و بارگیری دو کشتی به صورت همزمان در پایانه صادراتی این شرکت در عسلویه فراهم شده است، ضمن آن‌که میعانات گازی تولیدی فاز ١٢ پارس جنوبی از طریق گوی شناور مستقر در منطقه پارس 2 (کنگان) بارگیری و صادر می‌شود.

رییس پایانه میعانات گازی عسلویه با بیان اینکه در آبان ماه امسال حدود 767 هزار و 634 بشکه بوده میعانات گازی از فاز 12  پارس جنوبی صادر شده است، ادامه داد: در این مدت حدود یک میلیون و 342 هزار و 485 بشکه  پروپان و 454 هزار و 490 بشکه بوتان نیز به 6 فروند نفتکش بارگیری و تحویل شده است.

قوامی در باره تجربه عملیاتی کارکنان شرکت پایانه‌های نفتی ایران خاطر نشان کرد: تجربه بالا و آموزش های دوره ای در زمینه خدمات دریایی و فعالیت های تخصصی، سبب شده تا کارکنان این پایانه در شرایط نامساعد جوی نیز بتوانند عملیات پهلودهی و تحویل محموله های صادراتی را انجام دهند.

به گفته وی، پایانه میعانات گازی عسلویه با برخورداری از سیستم های نوین رایانه‌‏ای، آخرین تکنولوژی اندازه‌‏گیری حجمی میعانات گازی و سیستم های انتقال دیجیتال رایانه‏‌ای از  پیشرفته ترین پایانه های نفتی کشور است.

(یکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴) ۱۶:۲۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید