سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۴۷
IOTC
دوشنبه / ۲۵ آبان ۱۳۹۴ / ۱۸:۲۹
سرویس : خارک
کد خبر : ۱۱۶۵
گزارشگر : ۲
سرویس خارک

تعمیر بزرگترین بازوهای بارگیری جهان در پایانه های نفتی ایران

ریس تعمیرات مکانیک شرکت پایانه های نفتی ایران از اجرای تعمیرات اساسی 12 بازوی بارگیری پهلوگاه های 11 و 15 اسکله غربی جزیره خارگ در کوتاهترین زمان ممکن و بدون برون سپاری به پیمانکاران خبر داد.

تعمیر بزرگترین بازوهای بارگیری جهان در پایانه های نفتی ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران،  آرش حسنوند گفت: کارشناسان مکانیک مدیریت امور فنی شرکت پایانه های نفتی ایران با انجام تغییرات اصلاحی و بازنگری در تنظیمات مکانیسم حرکتی و اجزای بازوهای بارگیری پهلوگاههای 11 و 15 موفق به بهبود کارائی و عملکرد ایمن آنها شدند.

بر پایه این گزارش، برای اجرای این پروژه تعمیراتی، کارشناسان مکانیک مدیریت امور فنی اقدام به بررسی و تحلیل  همه جانبه مکانیسم های حرکتی کلیه بازوهای بارگیری پهلوگاههای 11 و 15 کردند و کارایی بازوهای بارگیری  راافزایش دادند.

وی با اشاره به اینکه  این اقدامات  تعمیراتی ازبدو تاسیس این ترمینال نفتی بی نظیر بوده و با صرف حدود 1400 نفر ساعت با موفقیت اجرا شده است گفت: اجرای این پروژه بیش از 10 میلیارد ریال صرفه جویی  به همراه داشته است.

حسنوند درباره دستاورد های  تعمیرات اساسی  بازو های بارگیری این دو پهلوگاه گفت: با بررسی دقیق و همه جانبه اقدامات لازم جهت تنظیم مجدد و متعادل نمودن کلیه ی بازوهای بارگیری این دو پهلوگاه  انجام شد کهموجب افزایش توان فنی و دانش تجربی کارکنان شد و راهکارهای جدیدی برای تعمیرات بازوها ایجاد کرد.

وی درباره دیگر مزایای  تعمیر این بازوها توسط  کارشناسان مکانیک شرکت پایانه های نفتی ایران گفت:تعمیر این بازوها درمدت دو ماه و بدون نیازبه خارج از سرویس کردن بازوها انجام شد درحالیکه با برون سپاری این پروژه به پیمانکاران بیش ازشش ماه باید این دو پهلوگاه از سرویس خارج می شدند که  مشکلاتی را ایجاد می کرد.

هر کدام از پهلوگاههای 11 و 15 اسکله غربی دارای 6 دستگاه بازوی بارگیری در ابعاد 16 و 24 اینچ قطر و 90 فوت ارتفاع می باشند . لازم به ذکر است که بازوهای بارگیری در این دو پهلوگاه از بزرگترین بازوهای بارگیری در جهان محسوب می گردند .

بازوی بارگیری خارگ

(دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴) ۱۸:۲۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید