دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۲۲
IOTC
یکشنبه / ۵ شهریور ۱۳۹۱ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۱۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

افزایش حمایت پایانه های نفتی ایران از پایان نامه های دانشجویی

شرکت پایانه های نفتی ایران در 11 حوزه تخصصی و فنی که مرتبط با نیاز های مورد نیاز صنعت نفت کشور تشخیص داده شوند, از پایان نامه های دانشجویی مقطع کارشناسی ارشد و دکترا حمایت می کند.

افزایش حمایت پایانه های نفتی ایران از پایان نامه های دانشجویی

به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران,  اداره پژوهش این شرکت  طی   فراخوانی که به  16 دانشگاه کشور ارسال  شده است اعلام کرده است که به منظور توسعه فعالیت های پژوهشی و افزایش همکاری با دانشگاه ها و همچنین  به منظور جهت دهی به پروژه های دانشجویی در راستای نیازهای صنعت، سالانه از تعدادی از پایان نامه دانشجویی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری حمایت می کند.

 برپایه این گزارش,  حوزه ها و گرایش های مختلف از رشته ها ی  مهندسی دریا و سازه های ثابت و شناورهای دریایی, سیستم های اندازه گیری کمی و کیفی نفت خام و فرآورده های نفتی, سیستم های ذخیره سازی، انتقال، بارگیری و تخلیه نفت خام و فرآورده های نفتی, بهره گیری از انرژی های نو, مواد مرکب و کاربردهای آن در نفت و گاز, مهندسی جوش و جوشکاری, مدیریت سیستم، تعالی سازمانی و مهندسی صنایع, بازرسی فنی و تست های غیرمخرب, بهداشت، ایمنی و محیط زیست, تصفیه پساب های صنعتی و مهندسی محیط زیست, متالوژی و خوردگی فلزات از جمله رشته هایی هستند که مورد حمایت این شرکت  قرار می گیرند.                                                        

شرکت پایانه های نفتی ایران از شرکت های  تابعه شرکت ملی نفت ایران است و مسئولیت دریافت، ذخیره سازی و صادرات بیش از 93%  نفت خام کشور، تمامی عملیات معاوضه نفت خام دریافتی از کشورهای حوزه دریای خزر و صدور تمامی میعانات گازی کشور را بر عهده دارد.

اداره پژوهش و توسعه این شرکت بر اساس منشور نظام پژوهش صنعت نفت، مسئولیت بررسی و شناخت نیازهای تحقیقاتی صنعت و راهبری پروژه های پژوهشی در زمینه های مورد نیاز را  در حوزه وظایف خویش دارد.

(یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۱) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید