سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۳۰
IOTC
دوشنبه / ۱۱ آبان ۱۳۹۴ / ۱۴:۱۱
سرویس : خارک
کد خبر : ۱۱۵۳
گزارشگر : ۲
سرویس خارک

انجام تعمیرات اساسی بازوی بارگیری نفت خام اسکله شرقی خارگ

بازوی بارگیری شماره 4 اسکله شرقی خارگ پس از انجام تعمیرات اساسی و رفع اشکال توسط متخصصان مدیریت امور فنی شرکت پایانه های نفتی ایران با موفقیت نصب و راه اندازی شد .

انجام تعمیرات اساسی بازوی بارگیری نفت خام اسکله شرقی خارگ

به گزارش پایگاله اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ،آرش حسنوند رییس تعمیرات مکانیک شرکت پایانه های نفتی ایران با بیان این که بازوی بارگیری شماره 4 اسکله شرقی خارگ به منظور تعمیر و رفع نشتی از محل نصب آن در اسکله به کارگاه خشکی منتقل شده بود با تلاش متخصصان این شرکت با صرف 2 هزار و یکصد نفر نفر ساعت با موفقیت بر روی اسکله نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت .

رییس تعمیرات شرکت پایانه های نفتی ایان تصریح کرد:با انتقال این بازوی بارگیری به کارگاه تعمیراتی شرکت پایانه های نفتی ایران اقدامات لازم به منظور جداسازی قطعات صورت پذیرفت که پس از انجام بررسی و شناسایی کلیه قطعات معیوب و جایگزینی تجهزات جدید مونتاژ آن نهایی شد.

حسنوند با توضیح این که بازوی بارگیری به منظور نقل و انتقال ایمن محموله های نفتی و غیر نفتی بین اسکله و کشتی به کار گرفته می شود و از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: با تعمیر بازوی بارگیری شماره 4 اسکله شرقی نشت نفت خام در هنگام بارگیری از این اسکله به صفر می رسد.

(دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴) ۱۴:۱۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید