دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۰۶
IOTC
شنبه / ۴ شهریور ۱۳۹۱ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۱۴
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

مخازن 150 هزار بشکه ای در پایانه نفتی شمال احداث می شود

در آینده نزدیک احداث 3 مخزن صدوپنجاه هزار بشکه ای ذخیره نفت در پایانه نفتی شمال آغاز می شود.

مخازن 150 هزار بشکه ای در پایانه نفتی شمال احداث می شود

به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران, سید پیروز موسوی  مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در افتتاح  پس از تعمییرات  مراسم مخازن یک میلیون بشکه ای شماره 34  و پانصد هزار بشکه ای  شماره 18  خارگ اظهار داشت: افزایش ظرفیت سازی راهبرد اساسی شرکت پایانه ها و تعمیرات اساسی مخازن، خطوط لوله و اسکله ها برای حفظ شرایط پایدار و پشتیبانی از عملیات تولید و صادرات نفت طبق برنامه دنبال می شود.

وی افزود: در سال تولید ملی شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان تکمیل کننده زنجیره تولید کشور کارهای تعمیراتی گوی شناور، خط لوله 52 اینچ نفت صادراتی و همچنین خط لوله 48 اینچ اسکله تی را برای اولین بار و به همت همکاران خود و با توجه به ظرفیت های منطقه به پایان رسانده است.

موسوی تصریح کرد:  این شرکت احداث مخازن زیرزمینی، توپک رانی خطوط  لوله های اصلی صادراتی و تخلیه خطوط لوله گوی های شناور، احداث دو خط جدید زیردریایی و ساخت بازوهای بارگیری در جنوب را در دستور کار قرار داده است.

 مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار امید واری کرد: در آینده نزدیک  احداث 3 مخزن صدوپنجاه هزار بشکه ای ذخیره نفت در شمال  آغاز و حوضچه فرا گیر خزر را به عنوان پشتیبان عملیات تولید نفت و سوآپ را نیز به  پایان می رساند.

 وی توضیح داد: بعضی از این پروژه ها  تکنولوژی خارجی داشته که تلاش شده با دانش فنی و داخلی کشور از طریق مراکز علمی و پژوهشی بومی سازی شود.

موسوی  با تاکید به نقش منابع انسانی .خاطر نشان کرد: عامل مهم موفقیت این شرکت در رکوردار ساعات کاری و فعالیت بدون حادثه، کمترین آلودگی و نفت ریزی، احراز مقام اول HSE ، دریافت جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی و اخذگواهینامه سبز  با تلاش نیروی انسانی متخصص و متعهد این شرکت بدست آمده است.

(شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۱) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید