شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۵۳
IOTC
پنج شنبه / ۲۳ مهر ۱۳۹۴ / ۱۰:۴۶
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۱۳۲
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به هشت سال دفاع مقدس؛

تداوم صادرات نفت کشور با ایستادگی کارکنان در جزیره خارگ محقق شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: همگان شاهد هستند که دلاوران صنعت نفت چگونه در جزیره خارک ایستادگی کردند و نگذاشتند که روند صادرات نفت خام کشورمان متوقف شود.

تداوم صادرات نفت کشور با ایستادگی کارکنان در جزیره خارگ محقق شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران،سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در شانزدهمین همایش سراسری فرماندهان و مسئولان بسیج وزارت نفت اظهار کرد: باید اقتصاد مقاومتی در همه بخشهای صنعت نفت محقق شود و در این مسیر، بسیجیان این صنعت می توانند نقش بزرگی را ایفا کنند.

وی افزود: همه عناصر برای دستیابی به یک اقتصاد پیشرفته در ایران وجود دارد و با توجه به ذخایر گسترده نفت و گاز در کشور باید خام فروشی را کاهش داده و محصولاتی نهایی با ارزش افزوده بالا تولید کنیم.

نقدی ادامه داد: کشورمان رتبه نخست ذخایر انرژی فسیلی جهان را داراست و با توجه به امکانات و زیرساختهای مطلوب در کشور و نیروی انسانی جوان و تحصیلکرده می توانیم اقتصاد ایران را شکوفا کنیم.

وی با بیان این که افزون بر انرژیهای نفت و گاز، کشورمان دارای قابلیتهای فراوان برای استفاده از انرژیهای باد و خورشید است، گفت: همین قابلیتهای بالا می تواند زمینه ساز توسعه شود و نباید تحقق اقتصاد مقاومتی را فقط در همایشها و سخنرانیها جستجو کرد بلکه باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، عمل کنیم.

وی ادامه داد: ما مدیون خون شهدا هستیم و فداکاریهای شهدا و ایثارگران بویژه در صنعت بزرگ نفت سبب شد تا بتوانیم با ایستادگی در مقابل دشمنان، کشوری امن را برای هموطنانمان محقق کنیم.

نقدی ادامه داد: همگان شاهد هستند که دلاوران صنعت نفت چگونه در جزیره خارک ایستادگی کردند و نگذاشتند که روند صادرات نفت خام کشورمان متوقف شود.

وی ادامه داد: تصمیمهای کوچک با قرار گرفتن در کنار هم می توانند منجر به تصمیماتی بزرگ شوند و باید برای توسعه کشور نیروی جوان را باور کنیم تا بتوانیم نیازهای موردنیاز خود را در همه ابعاد تامین کنیم.

(پنج شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴) ۱۰:۴۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید